שתף קטע נבחר

הוארך מעצר החשוד בניסיון הלינץ' בים: "הייתי שם - אבל לא תקפתי"

ביהמ"ש האריך עד יום חמישי את מעצרו של החשוד השלישי בתקיפת הצעירים הערבים בקריית חיים. היום צפוי להיערך לו מסדר זיהוי. השופטת: "הראיות נגד החשוד חזקות יותר מאלה שהתקבלו נגד שני החשודים האחרים"

 

 

בית משפט השלום בקריות האריך הבוקר (ג') את מעצרו של צעיר בן 20 - החשוד השלישי בתקיפת שלושת הצעירים הערבים משפרעם בחוף קריית חיים בשבוע שעבר. שני החשודים הראשונים שנעצרו בסוף השבוע כבר שוחררו לבתיהם. הבוקר אמרה השופטת איילת השחר ביטון פרלה שנגד החשוד הנוכחי יש ראיות חזקות יותר משני העצורים הקודמים. ל-ynet יודע כי היום צפוי להיערך מסדר זיהוי והמותקפים יתבקשו לזהות את החשוד.

 

פרקליטו של החשוד, עו"ד אבי עמר, אמר: "הלקוח שלי הודה שהיה בחוף הים אך זה הקשר היחיד שלו לאירוע. הוא לא ביצע שום תקיפה. המשטרה טוענת שהחברים של הלקוח שלי נמצאו בזירת האירוע וקיים חשש שמא הוא ישבש את הליכי החקירה אם הוא ישוחרר. אני סבור שאם זה מה שמחזיקה המשטרה, אז בעוד יומיים הוא יהיה בבית.

 

- השופטת ציינה שהיא צפתה במצלמות האבטחה ואמרה שחלקו של מרשך הוא לא כמו החלק של האחרים.

"אנחנו יודעים שקיימים סרטוני אבטחה אבל איננו יודעים מה קיים בהם. אם בית המשפט ראה את הדברים הוא היה צריך לציין את זה במסגרת הפרוטוקול. הדברים האלה לא נאמרו ולכן אני סבור שהלקוח שלי לא מופיע בתוך סרטוני האבטחה באירוע התקיפה".

המותקפים והחשוד בתקיפה בהארכת מעצרו (צילום:  גיל נחושתן)
(צילום: גיל נחושתן)

 

 

אתמול התייצבו שלושת תושבי שפרעם שהותקפו בשבוע שעבר בחוף קריית חיים בחיפה לראשונה מול המצלמות. "קיבלנו ביטחון והחלטנו לחשוף את הפנים שלנו כי אנחנו לא פושעים, אנחנו הקורבנות", אמר מועתסם איוב - אחד המותקפים. במקביל, עצרה המשטרה חשוד נוסף בתקיפה - שלישי במספר. שני החשודים הקודמים שנעצרו שוחררו ממעצר על-ידי בית המשפט.

 

מועד איוב, מועתסם איוב וד"ר מוחמד יוספין, הסתירו עד כה את זהותם מאז התקיפה. איוב הסביר מדוע החליטו כעת לחשוף את פניהם: "קודם כל אני רוצה להודות לכל האנשים והאזרחים מכל המדינה, יהודים וערבים, שתמכו בנו עד רגע זה. עד לרגע זה היינו פצועים, היינו עייפים, קיבלנו את כל התמיכה מכל האנשים, יהודים וערבים, מחברי הכנסת".

 

בשבת נעצר החשוד הראשון בתקיפה, אבל כבר ביום ראשון הוא שוחרר. הוא טען שנעצר בביתו בלי סיבה: "לא הייתי שם ולא הייתי מעורב בשום אירוע. אין לי מושג למה עצרו אותי". השופטת איילת השחר ביטון פרלה קבעה: "אין בראיות שבפני את הבסיס הנדרש שיחייב את המעצר". אתמול החליט בית המשפט בקריות לשחרר חשוד נוסף במקרה לשני ימי מעצר בית.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים