שתף קטע נבחר

מועמדים, מה יש לכם לומר?

פחות מחודשיים לבחירות המקומיות, זה הזמן להכיר את המועמדים לראשות העיריות | פרויקט וידאו מיוחד של רשת המקומונים mynet מציע לכם אפשרות לצפות בהם ולהכריע

יד על הלב: עד כמה אתם באמת מכירים את המועמדים לראשות העיר שלכם? פגשתם בהם פעם? ראיתם אותם מדברים, מעבר לכרזות שתלו על כל מרפסת? רוצים לשמוע מה יש להם לומר לכם?

 

פרויקט וידאו מיוחד של mynet, הרשת המקומית של "ידיעות תקשורת", יציג לכם סרטונים של המועמדים לראשות העיריות ברחבי הארץ, שינסו לשכנע מדוע הם המתאימים ביותר להנהיג את העיר ולקבל את הצבעתכם ב-30 באוקטובר, מועד הבחירות המקומיות.

 

בחודשים האחרונים הגיעו עשרות מועמדים לראשות עיריות מכל רחבי הארץ והצטלמו לסרטונים קצרים באולפן. המטרה: לפנות אליכם, המצביעים הפוטנציאלים שלהם, ולשכנע שהם האנשים המתאימים לתפקיד. התנאי שהצבנו להם: בלי "ללכלך" על מועמדים אחרים, אלא רק לדבר על עצמם, על יכולותיהם ועל הפעולות שעשו או יעשו למען העיר.

 

את כל הסרטונים תוכלו לראות בפרויקט הווידאו המיוחד שהוקם לבחירות המקומיות, בכתובת cityelections.ynet.co.il.

 

אבל זה לא סוף פסוק, והמבצע המקומי המיוחד ממשיך להתעדכן: בשבועות הקרובים יצטרפו עוד ועוד מועמדים, כשהמטרה היא להגיע למצב שבו כמעט כל מועמד לראשות עירייה ברחבי ישראל יככב שם, בפרויקט וידאו ראשון מסוגו בתקשורת הישראלית.

 

אז מתלבטים לגבי ההצבעה שלכם? אתם מוזמנים לפקוד את הפרויקט המיוחד שלנו, אפילו מספר פעמים, כדי לקבל את ההכרעה. בואו לצפות ולהתרשם מי הכי מתאים להיות ראש העיר הבא שלכם.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: אבי רוקח
הבחירות מתקרבות
צילום: אבי רוקח
מומלצים