שתף קטע נבחר

מורה נאשם בעבירות מין בנערות: "צלמי טוב את כולך"

כתב אישום הוגש נגד יצחק דהן (37), מורה ממעלה אדומים, בגין עבירות מין בקטינות ברשת. הוא נלכד לאחר ששוחח בצ'אט עם שוטרת סמויה שהתחזתה לבת 13. באחת הפעמים שאל אותה: "את רואה סרטים כחולים?". בפעם אחרת הפציר בה: "צלמי 'תמונת מצב' של עצמך""

 

 

 

כתב אישום הוגש היום (ב') נגד יצחק דהן, מורה בן 37 ממעלה אדומים, בגין עבירות של ניסיון לגרום למעשה מגונה בקטינה מתחת לגיל 14 וריבוי עבירות של ניסיונות להטרדה מינית של קטינה מתחת לגיל 15, כמו גם השמדת ראיה. על-פי האישום, שהגישה פרקליטות מחוז תל אביב, דהן התכתב בצ'אט עם שוטרת סמויה שהתחזתה לנערה בת 13. בהמשך הכתבה: חלק מההתכתבויות בין השניים.

 

מעצר של פדופילים (צילום: דוברות המשטרה)
מעצר אחד החשודים(צילום: דוברות המשטרה)

 דהן נעצר יחד עם חמישה גברים נוספים בני 19 עד 49 החשודים בפדופיליה, אחד מהם פסיכולוג מירושלים ושניים מהם חיילים. המשטרה החרימה מבתיהם של החשודים את המחשבים שבאמצעותם ניהלו את ההתכתבות ושלחו את הסרטונים והתמונות.

אילוסטרציה (צילום: ShutterStock) (צילום: ShutterStock)
אילוסטרציה(צילום: ShutterStock)
 

 

החשודים שלחו לכאורה סרטוני זימה של עצמם בזמן שהם מתערטלים ונוגעים בעצמם, תמונות וטקסטים מיניים בוטים תוך שהם משדלים את ה"ילדות" להתפשט בשידור חי מול המצלמה, וביקשו מהן תמונות אינטימיות במצבים שונים.

  

לפי כתב האישום שהגיש עו"ד מיטב דגן, בתאריך 14 באוגוסט 2018 יצר דהן קשר בצ'אט עם "הקטינה", כשהוא משתמש בכינוי "מורה מחפש תלמידה" ומציג את עצמו כבן 25 מירושלים. השניים החלו להתכתב ובהמשך ניהלו שיחה מינית, כש"הקטינה" מבהירה לו כי אינה מנוסה ביחסי מין. בהמשך, כאמור, ביצע על-פי האישום דהן ב"קטינה" עבירות של ניסיונות להטרדה מינית ומעשים מגונים ברשת.

 

אינפו גרפיקה מורה חשוד ב הטרדה מינית מעלה אדומים שיחה ב צ'אט עם שוטרת סמוייה ()

אינפו גרפיקה מורה חשוד ב הטרדה מינית מעלה אדומים שיחה ב צ'אט עם שוטרת סמוייה ()

בבקשת המעצר כתב הפרקליט התובע, כי "הנאשם הינו מורה בחטיבת ביניים, ובמהלך ההתכתבות עם ה'קטינה' עשה שימוש ציני במעמדו כמורה כדי לבסס את אמונה בו ולנצל אותו כדי לבצע בה עבירות מין. בשל מהות העבירות, אופיין ונסיבות ביצוען, אין ספק כי נשקפת מן המשיב סכנה גבוהה ומוחשית לציבור הקטינים והקטינות בפרט. לפיכך, אין כל חלופה שיש בה כדי לשרת ולהבטיח את מטרות המעצר, בטרם תוערך מסוכנותו על ידי שירות המבחן".

 

עורך הדין אשר אדרי, שמייצג את המורה, מסר בתגובה: "מרשי הינו מורה מוערך בעל שמונה שנות ותק שמעולם לא הוגשה נגדו תלונה. גם לפי כתב האישום שהוגש היום עולה כי ראשית, לכל היותר מדובר בקשר אינטרנטי. שנית, לא הובעה מצידו של מרשי כל בקשה להיפגש. שלישית, מדובר בהתכתבות אחת שנמשכה על פני כשעה וחצי בלבד (!). רביעית, הקשר נותק ולא חודש מבחירתו של מרשי. בנוסף, חשוב לציין כי הטלפון הנייד שלו ומחשבו נבדקו ולא נמצאה בדל ראיה הקושרת אותו למקרים נוספים. מכל האמור ברור לכל בר דעת שלכל היותר מדובר בכשל אינטרנטי נקודתי. הא ותו לא".

 

 

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: דוברות המשטרה
מעצר אחד החשודים
צילום: דוברות המשטרה
מומלצים