שתף קטע נבחר

פרו: היטלר רץ לראשות עיירה, לנין מנסה לעצור בעדו

היטלר אלבה מנסה לעמוד בראשות עיירה קטנה באנדים, אך אזרח המתהדר בשמו של המהפכן הרוסי מנסה למנוע זאת. "אני היטלר הטוב", אומר המועמד שאביו בחר את שמו מבלי לדעת את ההיסטוריה שמאחוריו

דגל פרו (צילום: רויטרס)
לנין נגד היטלר בפרו(צילום: רויטרס)
 

קרב הדיקטטורים: בעיירה קטנה בהרי האנדים שבפרו, היטלר מנסה לשוב ולעמוד בראש – אם כי מצפה לו תחרות מצד אדם המזלזל בו, לנין שמו.

 

עוד סיפורים מרתקים מהעולם בעמוד הפייסבוק של דסק החוץ

 

שלטי מסע בחירות שעליהם נכתב "היטלר חוזר" ו-"היטלר עם העם" נתלו ברחבי העיירה ההררית יונגאר שבמרכז האנדים, שבה פוליטיקאי מקומי בשם היטלר אלבה מנסה להיבחר לראש העיירה.

 

"אני היטלר הטוב", אמר אלבה בריאיון לכלי תקשורת מקומי. הוא הבהיר כי הוא מתנגד לעמדותיו של הצורר הגרמני שעמד מאחורי השואה וכי הוא רוצה לעמוד בראש מנהל תקין ושקוף ביונגאר.

היטלר אלבה מתמודד בחירות מקומיות פרו ()
"אני היטלר הטוב". היטלר אלבה

 

אדולף היטלר (צילום: gettyimages) (צילום: gettyimages)
אדולף היטלר(צילום: gettyimages)

היטלר אמר כי אביו סיפר שלא ידע מי הוא אדולף היטלר כשבחר בשם הזה לבנו. הוא הוסיף כי שקל לשנות את שמו אחרי שגילה את ההיסטוריה האפלה שמגיעה עמו, אך בסופו של דבר החליט שלא לעשות זאת.

 

קמפיין הבחירות של היטלר אלבה זכה למתקפה מצד תושב מחוז סמוך בשם לנין ולדימיר רודריגז ואלוורדה, שניסה למנוע את הרשמתו של היטלר כמועמד בבחירות. עם זאת, בקשתו של לנין נדחתה על ידי וועדת הבחירות ולכן היטלר יוכל לרוץ בבחירות לראשות העיירה שייערכו בעוד כשבועיים.

 

בפרו, וכן במקומות נוספים באמריקה הלטינית, הורים בוחרים לא פעם שמות זרים או שמות הנשמעים "אקזוטיים" לילדיהם למרות האסוציאציות השליליות שמגיעות עם השם במקומות אחרים בעולם. בשנה שעברה, שחקן כדורגל בן 15 בשם אוסמה וין-לאדן נבחר לשחק בנבחרת הנוער של פרו.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים