שתף קטע נבחר

חשד: "בייביסיטר בת 14 צילמה בת 4 בעירום"

אמה של הפעוטה התלוננה כי ראתה סרטון וידאו שבו תועדה בתה בתכנים מיניים. הבייביסיטר נעצרה בחשד שצילמה את הפעוטה בעירום והפיצה את הסרטונים. הנערה, ששוחררה בתנאים מגבילים: "זה היה בתום לב"

נערה בת 14 מאזור השרון נעצרה בחשד שצילמה פעוטה בת 4 בעירום, ביצעה בה מעשה מגונה ואף הפיצה את הסרטונים ברשת. הנערה טענה מנגד כי מעשיה בוצעו בתום לב. החקירה נמשכת.

 

לפני כעשרה ימים הגיעה אמה של הפעוטה לתחנת המשטרה באזור מרחב שרון, והתלוננה כי ראתה סרטון וידאו שבו מופיעה בתה בתכנים מיניים. האם סיפרה עוד כי היא חושדת שהנערה ששמרה על בתה היא זאת שצילמה אותה.

 

בעקבות התלונה נפתחה חקירה בחשד לביצוע מעשה מגונה בקטין, החזקת פרסום תועבה ובו דמות של קטין ושימוש בדמות של קטין בפרסום תועבה.

 

במהלך החקירה נעצרה הבייביסיטר החשודה, והטלפונים והמחשבים שלה ושל בני משפחתה נתפסו. במשטרה חושדים כי בכמה הזדמנויות שבהן שמרה הנערה על הפעוטה, היא נהגה לצלם סרטוני וידאו מיניים שלה ולבצע בה מעשים מגונים.

 

עוד חושדים במשטרה כי הנערה הפיצה את הסרטונים. יום לאחר מעצרה של הנערה בשבוע שעבר, היא הובאה לבית משפט השלום בפתח תקווה ושוחררה למעצר בית למשך חמישה ימים ובתנאים מגבילים, בהם הרחקה מהפעוטה ואמה ואיסור שימוש באינטרנט.

 

הנערה קשרה עצמה בחקירתה למיוחס לה, וטענה כאמור כי מעשיה בוצעו בתום לב ללא כוונה פלילית או מינית. במשטרה מתייחסים למקרה בחומרה, וחושדים כי הרקע לצילום הסרטונים הוא פלילי ושהם נועדו להפצה.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים