שתף קטע נבחר

וייטנאם: עזבה את "הרווק" - בשביל מתמודדת

מין טו, סטודנטית בת 20, התוודתה מול המצלמות כי מי שזכתה בלבה היא דווקא מתמודדת אחרת. היא ניגשה לחברתה בסצינת חלוקת הוורדים, ועל אף שעברה שלב ביקשה ממנה לחזור איתה הביתה. היא הסכימה

 

 

כשהחיים פוגשים את הריאליטי: מיליוני צופי סדרת המציאות "הרווק" בווייטנאם הוכו בתדהמה לאחר שאחת המתמודדות ויתרה על הכוכב הראשי - ועזבה את התוכנית עם מתמודדת אחרת.

 

הפרק, ששודר בשבוע שעבר, עורר סערה במדינה האסיאתית שאמנם לא רואה ביחסים חד-מיניים כעבירה פלילית, אך אינה מכירה בזוגיות להט"בית ומפלה את הקהילה הגאה בספר החוקים.

הווידוי המרגש של מין טו (צילום: טוויטר)
"מאוהבת, אבל לא בך"(צילום: טוויטר)
 

בחלק המסורתי של חלוקת הוורדים, שבו מחליט הרווק קואוק טרונג את מי מהתמודדות הוא מעביר לשלב הבא - הוא בחר להיפרד מסטודנטית בת 20 בשם מין טו.

 

מין נעמדה מול טרונג והתוודתה בפניו בדמעות: "הגעתי לתוכנית הזאת בשביל למצוא אהבה - ואכן מצאתי אותה. אבל זה לא אתה".

 

היא סובבה את גבה לרווק וצעדה לעבר טרוק נו, פעלולנית בת 27 שהתחרתה נגדה על ליבו של הרווק, בעוד שהמתמודדות, הרווק ומנחה התוכנית נותרו ללא מילים.

 

השניים התחבקו בבכי בזמן שהמתמודדות האחרות בוכות מהתרגשות, ומין שאלה את טרוק: "תחזרי איתי הביתה?". היא הנהנה את ראשה לאות הסכמה.

 

הווידוי המרגש של מין טו (צילום: טוויטר)
"בואי איתי הביתה". מין טו וטרוק נו(צילום: טוויטר)

הווידוי המרגש של מין טו (צילום: טוויטר)
(צילום: טוויטר)

הווידוי המרגש של מין טו (צילום: טוויטר)
טרוק נו מודיעה לרווק - אני הולכת הביתה(צילום: טוויטר)

לאחר מכן טרוק נקראה אל כוכב התוכנית שבחר להעביר אותה גם לשלב הבא, ואף ניסה לשכנע אותה להישאר בהפקת התוכנית. "אני לא אתן את הוורד שלך לאף אחת אחרת. אם תבחרי ללכת - את עוד תתחרטי".

 

טרוק השיבה לרווק כי על אף שהוא "גרם לה להרגיש מיוחדת כפי שלא חשה מזה זמן רב", היא בטוחה שהוא "ימצא מישהי שתאהב אותו באמת" - והודיעה על עזיבת התוכנית עם מין טו.

 

ההפקה אמנם שידרה גרסה מצונזרת מעט של השתלשלות האירועים - אך הגרסה המלאה דלפה לרשת וגולשים מסביב לעולם לא הצליחו להישאר אדישים.

 

לא מעט מבקרים טענו כי ההפקה התערבה במערכות היחסים שהתפתחו על סט הצילומים - אך בתוכנית התעקשו כי הם לא ציפו לתפנית בעלילה.

 

בזמן שארגונים למען הקהילה הגאה בווייטנאם שיבחו את ההפקה על שידור הכרזת האהבה של מין טו כלפי טרוק נו בשידור חי - בימים האחרונים נטען כי לאחר "שיחה כנה" שהשתיים ניהלו - טרוק בחרה לחזור לתוכנית ולהמשיך להתמודד על ליבו של הרווק.

 

 

 

 

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: טוויטר
עוזבת. אבל לא איתך
צילום: טוויטר
מומלצים