שתף קטע נבחר

דקירות בבית הספר: 5 פצועים קל בתיכון בג'לג'וליה

התלמידים נפגעו במהלך קטטה. הם פונו לביה"ח מאיר. בשנה שעברה נפצע תלמיד באותו ביה"ס, ולפני כחודש ירו אלמונים אל ביתה של המנהלת. בעקבות האירוע - יושבת מחר בית הספר

 

 

חמישה תלמידים בבית ספר תיכון בג'לג'וליה נפצעו הבוקר (ג') באורח קל מדקירות במהלך קטטה. צוותי מגן דוד אדום שהוזעקו לבית הספר העניק להם טיפול רפואי ראשוני ופינו אותם לבית החולים מאיר בכפר סבא ושניידר בפתח תקווה. למקום הגיע גם כוח משטרה שפתח בבדיקת נסיבות האירוע - שבעקבותיו יושבת מחר המוסד החינוכי.

 

אחד התלמידים סיפר ל-ynet: "שמענו צעקות חזקות בתוך בית הספר. לא האמנו כשראינו את הקטטה. טוב שזה נגמר בפציעות ולא באסון".

זירת האירוע ()
זירת האירוע

זירת האירוע ()

הוא הוסיף: "אני מפחד לחזור לבית הספר בגלל המצב, לא יודע מה עוד מחכה לנו. עברנו אירועים קשים ביותר וכל הגופים האחראיים מסתכלים כאילו זה סרט. הם באים רק בתחילת האירוע, מדברים ומצלמים את עצמם ועוזבים את המקום ללא פתרונות. נמאסל נו מכל הסיסמאות, הגיע הזמן לפעול כמו שצריך ולא לזלזל".

 

בחודש פברואר בשנה שעברה נפצע באותו בית ספר תלמיד באורח בינוני מירי, לאחר שחמוש פרץ אל מתחם התיכון. הוא נורה מול עשרות תלמידים. גם היום, החשוד במעשה טרם נעצר. כמו כן, לפני כחודש ירו אלמונים אל ביתה של מנהלת התיכון דרגהאן ריאן המתגוררת בכפר ברא. לא היו נפגעים ולא נגרם נזק. כשנה קודם לכן הציתו אלמונים את מכוניתה של המנהלת.

זירת האירוע ()

זירת האירוע ()

בתוך כך, בשנה שעברה נורה המפקח במשרד החינוך טארק אבו חג'לה בכניסה לביתו בג'לג'וליה. קליעים פגעו בשתי רגליו של אבו חג'לה, שפונה על-ידי צוות מד"א לבית החולים בילינסון בפתח תקווה.

 

שנה לפני כן הוצת בית הספר וכמו כן הוצתה מכוניתה של המנהלת. מצלמת אבטחה תיעדה את הצתת בית הספר ובמועצה המקומית אמרו אז כי החשד הוא שתלמידים שבקשתם לעבור כיתה לא נענתה משום שציוניהם לא אפשרו זאת הם שעמדו מאחורי ההצתה. בעקבות ההצתה שובשו הלימודים בבית הספר.

 

ראש ועד ההורים המקומי והבי עראר, אמר אחרי האירוע: "כואב לנו לשמוע על אירועים מסוג זה וכולנו מגנים אותם. בשנה שעברה התרחש אירוע ירי בתוך מתחם בית הספר שבו פרץ חמוש את המבנה, ירה לעבר אחד התלמידים ונמלט מהזירה.בבית הספר עדיין מעסיקים שומר ללא כלים. זה מצביע על זלזול".

 

ממשרד החינוך נמסר כי "מדובר באירוע חמור ביותר, בכוונתנו למצות את הדין עם התלמידים המעורבים. כמו כן הנושא מצוי בחקירת המשטרה. אשר להצבתם של מאבטחים, יצוין כי הנושא מצוי באחריות המשרד לביטחון הפנים".

 

תקציר בערבית:

 

شجار داخل ثانونية جلجولبة وإصابة خمسة طلاب جراء طعن

من حسن شعلان.

وقع شجار عنيف داخل مبنى ثانوية دار التربية والتعليم قي قرية جلجولية بين مجموعة طلاب، مما أسفر عن إصابة خمسة أشخاص بجراح طفيفة نقلوا على اثرهم إلى مستشفى مئير بكفار سابا بواسطة سيارات إسعاف نجمة داوود الحمراء.

هذا ووصلت قوات كبيرة من الشرطة الى المكان، وباشرت التحقيق، لا سيما ان الخلفية غير واضحة.

يشار الى أنه في العام الماضي أصيب طالب داخل ساحة المدرسة بجراح متوسطة بعد ان قام مجهول بإقتحام المدرسة وإطلاق الرصاص بإتجاه الطالب، كما وتعرض بيت مديرة المدرسة المربية درهكان ريان قبل نحو شهر لإطلاق رصاص، وبلطف من الله لم تسجل إصابات، وحتى هذا اليوم لم تعتقل الشرطة المشتبهين الضالعين في الحادثين.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים