שתף קטע נבחר

כדורי חרסינה נורו על בניין מגורים ביפו: "יכול להרוג מישהו"

בשבוע האחרון נתון בית משותף בעג'מי תחת ירי כדורים קטנים שהותיר נזק של עשרות אלפי שקלים ודיירים מפוחדים. הירי נפסק ביממה האחרונה בעקבות סיורי משטרה. הדיירים סבורים שייתכן שמדובר במעשה קונדס של ילדים, אבל: "זה מגיע כמו טיל ובצורה בלתי צפויה. קלעו בנו כמו במטווח"

 

 

מי יורה כדורי חרסינה על בניין מגורים בשכונת עג'מי? מאז יום רביעי שעבר נתון בית משותף ברחוב המגיד מדובנה ביפו לירי של כדורי חרסינה קטנים שהותיר את התושבים אחוזי אימה. לא היו נפגעים עד כה, אבל הנזק לבניין נאמד בעשרות אלפי שקלים. ביממה האחרונה, לאחר שהדיירים הגישו תלונה במשטרה, פסקו היריות - ככל הנראה בגלל מארבים יזומים וסיורים שהוציאה המשטרה מסביב לבניין.

שכונת עג'מי ב יפו ()
הבניין שהותקף. "היריות המשיכו פעמיים ביום ולפעמים גם שלוש"

שכונת עג'מי ב יפו ()

לפי הדיירים, הירי החל ביום רביעי בשעות אחר הצהריים. המוזיקאי שמוליק קובלסקי, שמתגורר בבניין, סיפר ל-ynet: "הייתי בחדר השינה ופתאום שמעתי בום חזק והבנתי שאנחנו נתונים לירי של גולות. האפשרויות לירי כל כך חזק הן או רוגטקה מקצועית או אפילו רובה אוויר".

 

הוא הוסיף כי ייתכן שמדובר במעשי קונדס של ילדים: "היריות המשיכו פעמיים ולפעמים שלוש פעמים ביום. זה מגיע כמו טיל - התחילו לקלוע בנו כמו במטווח. היה מפחיד לצאת למרפסת. כשהייתי יוצא לשתות קפה, הייתי מתכופף כי זה יכול להגיע בצורה לא צפויה. שתי קומות מתחתיי השכן יצא למרפסת והשתטח על הרצפה כשהתחילו לירות על הבניין. אם זה פוגע במישהו זה יכול לפצוע קשה או להרוג אותו".

שמוליק קובלסקי שכונת עג'מי ב יפו ()
קובלסקי. "אם זה פוגע במישהו זה יכול להרוג אותו או לפגוע בו קשות"

קובלסקי הוסיף: "אנחנו ביחסי שכנות טובים מאוד עם כולם. אני אישית עברתי לגור כאן ביפו דווקא בגלל שאני רוצה לגור עם ערבים ומאמין בקיום משותף".

 

ג'ני, דיירת נוספת בבניין, סיפרה כי הירי ניפץ כמה מהזכויות שמעטרות את חזית הבניין והדיירים החלו לפנות את הזכוכיות כדי שהשברים לא יפגעו בהם. "התחלנו לתלוש את שאריות הזכוכיות כי אם זה היה נופל למישהו על הראש היה קורה אסון. אני מקווה מאוד שהירי יפסק לחלוטין ונוכל לחזור לשגרה".

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים