שתף קטע נבחר

בכיר במשרד התחבורה חשוד בשוחד: נתן עדיפות לאחת החברות, וקיבל טובות הנאה

הבכיר שנעצר עם ארבעה נוספים חשוד שקיבל שוחד מאחת מחברות האוטובוסים ובתמורה העניק לה הטבות שונות. המשטרה פשטה על בתיהם ומשרדיהם של החשודים

המשטרה עצרה הבוקר (יום ד') בכיר במשרד התחבורה בחשד שקיבל שוחד מאחת מחברות האוטובוסים ובתמורה העניק לה הטבות. עמו נעצרו ארבעה חשודים. שניים נוספים עוכבו לחקירה. עם מעצרם של החשודים, נערכו חיפושים בבתיהם ובמשרדיהם.

יחידת להב 433. ארכיון  (צילום: אבי מועלם) (צילום: אבי מועלם)
יחידת להב 433. ארכיון (צילום: אבי מועלם)
 

מהמשטרה נמסר כי החקירה מתנהלת ביחידה הארצית למאבק בפשיעה הכלכלית (יאל"כ) בלהב 433 לאחר חקירה סמויה: "במסגרת הלחימה הסדורה של משטרת ישראל נגד עבירות הנוגעות לטוהר המידות ושחיתות ציבורית ומעיבות על ניהול שגרת חיים תקינה לאזרחים נורמטיביים, ונוכח ראיות אשר העלו חשדות לכאורה לביצוע עבירות נוספות, פתחה הבוקר היחידה הארצית למאבק בפשיעה הכלכלית (יאל"כ) בלהב 433 בחקירה גלויה, בתום תקופה במהלכה התבצעה פעילות סמויה".

 

החשודים, בהם עובד ציבור בכיר, נחקרים בחשד לעבירות שוחד, קבלת דבר במרמה, מרמה והפרת אמונים וכן עבירות נוספות. החקירה מלווה על-ידי פרקליטות מחוז ירושלים. מהמשטרה נמסר כי על פי החשד, הבכיר במשרד התחבורה פעל לכאורה במסגרת תפקידו וקיבל טובות הנאה שוות כסף על מנת לקדם תועלתם של אחרים וזאת בניגוד לחוק. 

 

החשודים הובאו לחקירה במשטרה ובשעות הצהריים יובאו ככל שיידרש מבחינה חקירתית, לדיון בעניינם בבית משפט השלום בראשון לציון.

 

"משטרת ישראל תמשיך לחקור ולחשוף תהליכים פסולים, תוך ניגוד עניינים, וכן לחתור ולהגיע לכל מקום בו יש חשד לשחיתות ציבורית הפוגעת בסדרי השלטון ובאזרחים הנורמטיביים", לשון הודעת המשטרה.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: אבי מועלם
יחידת להב 433. ארכיון
צילום: אבי מועלם
מומלצים