שתף קטע נבחר

שילמה לרוצח שכיר שיחסל את השכנים המשפצים

רוסיה: האישה רבה עם השכנים בעקבות קדיחות בקיר – וביקשה משכיר חרב לחסל את כל המשפחה, גם את הילדים. אבל היא לא הייתה זהירה מספיק

אתר החדשות של רשת RT הרוסית מדווח כי שלטונות רוסיה עצרו אישה תושבת העיר בודיונובסק שבדרום המדינה, אחרי שניסתה להשיג את שירותיו של רוצח שכיר כדי שיחסל את שכניה הרעשניים – משום שלא יכלה לסבול עוד את השיפוצים בביתם.

 

עוד סיפורים מרתקים מהעולם בעמוד הפייסבוק של דסק החוץ

 

לפי הדיווח, האישה בת ה-53 פנתה לרוצח-לכאורה אחרי עוד ריב שהתגלע בינה לבין השכנים בשל קדיחה בקיר, אך לא ידעה כי מדובר בשוטר סמוי ששלחה אליה המשטרה אחרי שנודע לה על כוונותיה. "אתה חייב לחסל אותם, את כולם", אמרה לו האישה בשיחה שתועדה במצלמה נסתרת.

"זה לא מספיק, אתה צריך לחסל את כולם" (צילום: ויז'ואל/פוטוס) (צילום: ויז'ואל/פוטוס)
"זה לא מספיק, אתה צריך לחסל את כולם"(צילום: ויז'ואל/פוטוס)

רשת RT דיווחה כי המשפחה שאותה ביקשה האישה לחסל מונה שבע נפשות, וכי הסוכן ניסה לשכנע את האישה להסתפק ברצח ההורים בלבד – והשאיר את ילדיהם בחיים. "זה לא מספיק, זה רק יכעיס אותם", התעקשה.

 

לבסוף הסכימה האישה לשלם קצת יותר מ-1,500 דולר על חיסול הבעל והאישה, ולדחות את חיסולם של שאר בני המשפחה להמשך.

 

המשטרה הודיעה לשכנים על כוונותיה של האישה, ביימה בעזרתם את רציחתם – ודרך הסוכן הסמוי העבירה למזמינת הרוצח תמונות ה"מוכיחות" שהבעל והאישה חוסלו. האישה שילמה על ה"שירות" – ונעצרה. בחקירתה הודתה בכול.

 

בשבוע שעבר דווח בקנדה כי הרשות הפותרת סכסוכים בין בעלי בית לדיירים בקוויבק פסקה נגד דיירת שהגישה דרישה לפיצויים מבעלי הדירה שלה, לאחר שאלה תבעו ממנה שוב ושוב לטפל בהפרעת הנחירות שלה. הדיירת טענה כי פניותיהם הם הטרדה לכל דבר ועניין ודרשה פיצוי כספי והפחתה בשכר הדירה, אבל הרשות קבעה כי הצדק לצדם וכי עליה לפנות לייעוץ רפואי.

 

 

 

 

 

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: ויז'ואל/פוטוס
האישה שילמה יותר מ-1,500 דולר
צילום: ויז'ואל/פוטוס
מומלצים