שתף קטע נבחר

פתח תקווה: עקרו כספומט ונטשו אותו במהלך מרדף

תושבי שכונת אם המושבות התעוררו הלילה לקול נפץ - לאחר שאלמונים ניסו לגנוב מכשיר למשיכת כספים מבנק הפועלים. במהלך המרדף המשטרתי הגנבים נטשו את הרכב ואת הכספומט, אך הם טרם נעצרו

 

 

 

אלמונים עקרו הלילה (ו') מכשיר למשיכת כספים ממרכז עמי סנטר בפתח תקווה, וגנבו אותו. "היה הרבה רעש, כל החלונות נופצו, עפו גיצים של אש וכלי רכב נפגעו", סיפר קובי שוורץ המתגורר בבניין סמוך. לאחר מרדף נטשו הגנבים את הרכב - ואת הכספומט שנשמט ממנו.

גניבה של כספומט בפתח תקווה (צילום: אורן מיילי)
הכספומט העקור הושאר על הכביש(צילום: אורן מיילי)

גניבה של כספומט בפתח תקווה (צילום: קובי שוורץ)
(צילום: קובי שוורץ)

גניבה של כספומט בפתח תקווה (צילום: אורן מיילי)
(צילום: אורן מיילי)
  

האירוע התרחש סמוך לשעה 03:00 בשכונת אם המושבות בפתח תקווה. שוורץ סיפר: "היה רעש חזק של ניפוץ זכוכיות. ראיתי רכב מסחרי שעקר את המכשיר מסניף בנק הפועלים הנמצא במרכז. אחר כך גררו את הבנקט על השביל עם הרכב, כל הזמן עפו גיצים של אש מהחיכוך של המכשיר הכבד עם הרצפה".

 

לדבריו, אחרי שגררו אותו הגנבים, הם העמיסו את הכספומט על הרכב המסחרי והחלו לנסוע, תוך פגיעה בכלי רכב חונים. "למזלם הרע הגיעה לשם ניידת שמטפלת בבני נוער שמבלים עד שעות מאוחרות. המשטרה פתחה במרדף ואז הם נטשו את הרכב ואת הבנקט שניסו לגרור. הם נמלטו ברגל", סיפר שוורץ.

 

מהמשטרה נמסר כי התקבל דיווח על גניבת המכשיר בשכונת אם המושבות. "שוטרים שהגיעו למקום הבחינו במכשיר הכספומט תלוש מהקיר ומוטל על הרצפה, שם השאירו אותו החשודים שנמלטו מהמקום. נסיבות האירוע נבדקות".

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: אורן מיילי
הכספומט בפתח תקווה
צילום: אורן מיילי
מומלצים