שתף קטע נבחר

עיתונאי חבש כובע המזוהה עם טראמפ - ופוטר מעבודתו

הכתב תועד כשעל ראשו כובע עם הסלוגן המיוחס לנשיא האמריקני - "להפוך את אמריקה לנהדרת שוב". מתחנת החדשות שבה עבד נמסר כי לעובדיה אסור ללבוש פרטי לבוש הקשורים לקמפיינים פוליטיים בזמן העבודה

 

ג'ים באנר חובש כובע התומך בטראמפ (מתוך טוויטר)
"להפוך את אמריקה לנהדרת שוב". הכתב ג'ים באנר עם הכובע (מתוך טוויטר)

כתב חדשות בארצות הברית פוטר אתמול (ו') מתפקידו לאחר שצולם במהלך סיקור עצרת של הנשיא דונלד טראמפ כשהוא חובש כובע שעליו הסלוגן המזוהה עם הנשיא: "להפוך את אמריקה לנהדרת שוב".

 

הכתב ג'ים באנר פוטר מתפקידו ככתב בזכיינית של רשת NBC במדינת מינסוטה לאחר שצולם במהלך סיקור עצרת בעיר רוצ'סטר והתמונות החלו לצוץ בטוויטר. באנר תיעד את עצמו בעבר כשהוא רוקד במקום עבודתו ביום השבעת טראמפ לתפקיד.

 

נואל סדרסטרום, בכיר בחברת החדשות שבה עבד בראנר, אמר כי התחנה לא מרשה לעובדיה לסקר אירועים כשהם לובשים פרטי ביגוד המזוהים עם קמפיינים פוליטיים. סדרסטרום אישר כי באנר פוטר מעבודתו עקב המקרה. הכתב טרם הגיב להודעה על פיטוריו מהחברה.

 

 

בדרך לעצרת ברוצ'סטר שבה תועד באנר, נתפס הנשיא טראמפ בעדשת המצלמה כשנייר משתרבב מסוליית נעלו השמאלית במהלך העלייה למטוס הנשיאותי - "אייר פורס 1".

 

בתיעוד וידאו של נשיא ארה"ב, הוא נצפה צועד בשדה התעופה של מיניאפוליס וכשהגיע לקצה המדרגות בכבש המטוס - הוא פנה לאחור ונופף בידו לקהל. ארבעה אנשים נוספים נכנסו אחריו למטוס, והאחרון שבהם הרים את הנייר בידו. ייתכן שמדובר היה בנייר טואלט, במפית שנתקעה בסולייה, או אולי בטישו. אין לדעת.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מתוך טוויטר
הכתב ג'ים באנר
מתוך טוויטר
מומלצים