שתף קטע נבחר

בני 11 הציתו קרטונים "מתוך שעמום" - וגרמו לשריפת הענק בחדרה

הקומה השנייה של מתחם הקניות והבילוי "מיקס" נשרפה כליל, והמבנה נסגר עקב סכנת קריסה. החקירה העלתה: שני ילדים הציתו קרטונים באזור. הם הודו כי עשו זאת "מתוך שעמום", ושוחררו בתום עדותם

 

 

הם העלו באש קרטונים "מתוך שעמום" - וגרמו לשריפה גדולה במתחם בילוי: שלושה ימים לאחר שהקומה השנייה במתחם הקניות "מיקס" בחדרה נשרפה כליל, הודיעה הבוקר (יום ב') המשטרה כי שני ילדים בני 11 זוהו כחשודים בגרימת השריפה. לפי המשטרה, הם הציתו קרטונים שהיו בסביבה.

 

האש פרצה ביום שישי בערב במתחם הקניות ברחוב צה"ל פינת מוהליבר. כתוצאה מהשריפה, הקומה השניה במתחם נשרפה לחלוטין והמבנה נסגר בשל סכנת קריסה. בחקירת תחנת חדרה זוהו שני הילדים כחשודים. אתמול נגבתה מהם עדות והם שוחררו בסיומה. הם הודו כי שרפו את הקרטונים "מתוך שעמום" בשעות אחר הצהריים. זמן רב יחסית לקח עד שהאש התפשטה - אבל אז כבר היה קשה מאוד לעצור אותה.

שריפה במרכז מסרחי בחדרה ()
השריפה במתחם "מיקס"

שריפה במרכז מסרחי בחדרה ()

שריפה במרכז מסרחי בחדרה ()

20 צוותי כיבוי פעלו במקום ורק לאחר כשעתיים וחצי השיגו שליטה על הלהבות. כמה צוותים נשארו במקום גם במהלך אותו הלילה להמשך פעולות הכיבוי. לא היו נפגעים, פרט לאחד הכבאים שנפגע קל משאיפת עשן.

 

בעקבות החשש לקריסה, נאסרה בהוראת מפקד תחנת הכיבוי הכניסה למקום - גם לא לצורכי חקירה. המשטרה סגרה את המתחם כולו. לפי רשות הכיבוי, "עקב הנזקים הכבדים אשר נגרמו מקרינת החום האדירה, עלה חשש ליציבות חלקים במבנה. לכן, על פי דרישת גורמי הכבאות, זומן למקום מהנדס קונסטרוקציה".

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים