שתף קטע נבחר

בשל פיצוץ צינור מים: בוטלו רכבות בקו המהיר מירושלים

תנועת הרכבות בקו החדש בין ירושלים לנתב"ג הופסקה ל-3 שעות בעקבות פיצוץ צינור מים באזור צומת דניאל ובית שמש. לנוסעים, למרות רישום מראש באמצעות מספר טלפון נייד, לא נמסרה הודעה מראש. "למה שנגיע לתחנה ורק אז נגלה?"

תחנת רכבת יצחק נבון ב ירושלים (צילום: AFP)
תחנת רכבת יצחק נבון בירושלים(צילום: AFP)

פיצוץ צינור מים באזור גרם הבוקר (יום ג') להפסקת תנועת הרכבות בין ירושלים לנתב"ג בשני הכיוונים. נוסעי הרכבת בקו המהיר אשר הזמינו כרטיסים לנסיעות הראשונות הבוקר נדהמו לגלות בהגיעם לתחנת יצחק נבון בירושלים כי הרכבת שלהם בוטלה. הסיבה לביטול, על פי מה שנאמר להם בתחנה, היא פיצוץ צינור מים.

 

ל-ynet נודע כי בתחנה לא הייתה כל בעיה, וכי הרכבות בוטלו בשל פיצוץ צינור מים באזור צומת דניאל ובית שמש. בשעות הבוקר בוטלו 10 רכבות שהיו אמורות לנסוע בקו, עד לחידוש התנועה לאחר השעה 9:30.

 

 

"הזמנתי כרטיס כמו שצריך, הגעתי חצי שעה לפני כפי שאמרו לתחנה, ואז המאבטחים אמרו לי ובצורה לא הכי נחמדה שבגלל צינור שהתפוצץ הרכבת סגורה", מספר עמית שהיה אמור לנסוע הבוקר ברכבת. עמית, שתכנן להגיע לנתב"ג ומשם לנסוע לעבודתו בקיסריה, נשמע מתוסכל מהמצב. "ציפיתי לנסיעה הזו, זו הפעם הראשונה שלי על הקו וחשבתי שזה יקל עליי. בסוף לקחתי אוטובוס וחבר אסף אותי באמצע הדרך".

 

לדבריו, בעת הגיעו לתחנה בשש בבוקר כבר היו בה לא מעט אנשים וכולם התאכזבו. לדעתו של עמית, ברכבת יכלו למנוע את עגמת הנפש שלו ושל אחרים אם היו מודיעים להם על הבעיה לפני יציאתם לתחנה. "בהזמנת הכרטיס לרכבת אתה צריך להזין את מספר הפלאפון שלך, ככה שיש להם את המספרים של כולנו. למה במקרה כזה אי אפשר לסמס שיש בעיה במקום שנגיע לתחנה ורק אז נגלה?".

 

מרכבת ישראל נמסר בתגובה: "מערכת מים באחד היישובים בקרבת צומת דניאל התפוצצה, וגרמה להפסקה זמנית של תנועת הרכבות בקו ירושלים נבון-נתב"ג. צוותי רכבת ישראל הוזנקו למקום ופועלים עם צוותי 'מקורות' לטיפול באירוע. לרשות הנוסעים מנתב"ג הוזמנו היסעים. נוסעים מתחנת ירושלים נבון מופנים לתחבורה ציבורית חלופית. עדכונים בהמשך".

 


 

 

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: AFP
תחנת הרכבת בירושלים
צילום: AFP
מומלצים