שתף קטע נבחר

מקסיקו: לביאה תקפה גבר שהחזיק בה כחיית מחמד

על פי דיווחים, הגבר השתכר בביתו שבעיר סיודאד חוארס וצעק לעבר הלביאה - מה שהוביל אותה לתקוף ולפצוע אותו באורח קשה. הוא החזיק בלביאה יחד עם לביאה נוספת וטיגריס שלא כחוק

 

 

הלביאה שתקפה את בעליה במקסיקו (מתוך טוויטר)
הלביאה שתקפה את בעליה במקסיקו יחד עם טיגריס נוסף(מתוך טוויטר)

גבר הותקף על ידי לביאה לבנה שהחזיק כחיית מחמד בביתו שבעיר סיודאד חוארס שבמקסיקו, הסמוכה לגבול עם ארצות הברית. כוחות ההצלה שהגיעו למקום מצאו את הגבר, אריק נואה רומרו מראז, כשהוא מחוסר הכרה ומצבו הוגדר קשה.

 

על פי דיווחים בכלי התקשורת המקסיקניים, מראז השתכר בביתו והחל לצעוק לעבר הלביאה – מה שהוביל לתקיפה. בתמונה שפורסמה בכלי תקשורת במדינה נראתה הלביאה כשהיא מכוסה בדם באזור הפה ובאזור כפות רגליה. עוד דווח כי הגבר בן ה-41 סבל מפציעות קשות ברגליו ובצווארו עקב התקיפה.

 

קראו עוד סיפורים מרתקים מהעולם בעמוד הפייסבוק של דסק החוץ

  

במשרד להגנת הסביבה במקסיקו דיווחו כי הגבר החזיק את הלביאה, יחד עם לביאה נוספת וטיגריס נוסף לצד משפחתו – מבלי לשים אותם בכלובים. עוד נמסר כי שלושת החתולים הגדולים נתפסו והועברו לידי המשרד, וכי הם הוחזקו ללא רישום מתאים ובתנאים לא הולמים.

 

במשרד אמרו עוד כי יחפשו בית מתאים ללביאות ולטיגריס. במקסיקו, בדרך כלל, חתולים גדולים מסוגים אלו מועברים בהשאלה לגני חיות. הרשויות במדינה מוצאות לעיתים קרובות אריות וטיגריסים המוחזקים כחיות מחמד באזורים שונים בצפון מקסיקו, בכמה מקרים אף דווח כי הבעלים לקחו את החתולים הגדולים לטיול כשהם קשורים ברצועה.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים