שתף קטע נבחר

תיעוד: מעצר נאשם בפדופיליה שעמד להיפגש עם "בת 13"

בלשי מרחב איילון של המשטרה לכדו "על חם" את עדאי עסלי (25) מכפר קרע, במהלך פגישה בגינה ציבורית עם סוכנת סמויה שהתחזתה לבת 13. עסלי מואשם בין היתר בניסיון אונס, הטרדה מינית ומעשה מגונה

 

 

 

עדאי עסלי, תושב כפר קרע בן 25, לא חשד בכלום. הוא הגיע בשבוע שעבר לגינה ציבורית בגוש דן מתוך ידיעה שעל ספסל במקום תמתין לו נערה בת 13. רגע אחרי שפגש את "הנערה", הגיחו לעבר מקום המפגש כמה בלשים ממרחב איילון שעצרו את עסלי. הבוקר (יום ו') הוגש נגדו לבית המשפט המחוזי בתל אביב כתב אישום בגין עבירות ניסיון אונס, ניסיון לשדל אדם לעסוק בזנות, הטרדה מינית ומעשה מגונה.

 

סוכנת סמויה, שהפעילה המשטרה, הביאה ללכידתו של עסלי "על חם". לפי כתב האישום, עסלי ביצע עבירות פדופיליה בכמה נערות בנות 13 עד 15. הוא נכנס לאתר "טוטאל צ'אט", ושם החל קיים שיחות בעלות תכנים מיניים בוטים עם הנערות. עוד עלה מחומרי החקירה כי עסלי ניהל חלק מהשיחות ב"סקייפ" כשהוא עירום וביקש גם מהנערות שיתפשטו.

מעצרו של תושב כפר קרע על ידי המשטרה (צילום: חטיבת דובר המשטרה)
המעצר תועד(צילום: חטיבת דובר המשטרה)

מעצרו של תושב כפר קרע על ידי המשטרה (צילום: חטיבת דובר המשטרה)
הסוכנת שהפילה את הנאשם בפדופיליה(צילום: חטיבת דובר המשטרה)
 

לסוכנת הסמויה, שהתחזתה לנערה בת 13, שלח הנאשם הודעות בעלות אופי מיני בוטה וקשה, תמונות של איבר מינו וסרטונים. הוא גם ביקש ממנה שתבצע בגופה מעשים מיניים. "אני אסדר לך גברים אם תרצי בהמשך, שישלמו לך כסף", כתב הנאשם באחת מהשיחות. הוא אף שלח לסוכנת תמונות של צימר, ואמר לה כי הוא רוצה שתיסע איתו לבילוי משותף.

 

"הבהירה לו שהיא בת 13" 

"המשיב פעל תוך תכנון מוקדם לצורך השגת צרכיו המיניים חרף העובדה כי בהתכתבויות עם הסוכנת המשטרתית היא הבהירה לו שהיא קטינה בת 13", צוין בבקשת המעצר עד תום ההליכים שהוגשה נגד עסלי. "העובדה שהוא ידע ששאר הקטינות איתן הוא מתכתב בנות 15-14 מעלה כי מסוכנות המשיב גבוהה".

 

הפרקליטות ציינה עוד כי "חרף העובדה שמדובר במגע וירטואלי, דווקא המרחב הווירטואלי סיפק למשיב כר פעולה בחסות האנונימיות למימוש צרכיו המיניים. בנוסף מתעצמת מסוכנות נוכח המפגש המבוים שערך עם השוטרת. זה מצביע על כך שכאשר מתאפשר לו - הוא יוצא מהגזרה הווירטואלית ועובר לחיים הממשיים".

 

מהמשטרה נמסר כי "משטרת ישראל פועלת ללא הרף ובנחישות, תוך שימוש בכל האמצעים העומדים לרשותה, כדי לאתר את עברייני המין הנמצאים ברשת הווירטואלית ואשר פוגעים בנפשם ובגופם של ילדינו, לקטוע את ביצוע העבירה החמורה והקשה הזו ולהעמיד את החשודים לדין".

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: חטיבת דובר המשטרה
תיעוד מעצרו של נאשם בפדופיליה
צילום: חטיבת דובר המשטרה
מומלצים