שתף קטע נבחר

סטו והתנגשו: תיעוד התאונה שבה נהרגו שישה בכביש הבקעה

התאונה הקשה בכביש 90 ליד פצאל שבה נהרגו שישה בני אדם תועדה ממצלמה אבטחה. בתיעוד נראית המשאית סוטה ממסלולה בעיקול הדרך ואחר כך סטה מיניבוס הפועלים והתנגש בה חזיתית. מלבד ההרוגים נפצעו ארבעה באורח בינוני-קשה

 

 

 

שישה בני אדם קיפחו את חייהם הבוקר (יום א') בהתנגשות חזיתית בין משאית למיניבוס הסעות בכביש 90 ליד פצאל. התאונה תועדה במצלמת אבטחה של מוקד הבקעה. בתיעוד נראית המשאית סוטה ממסלולה בעיקול הדרך ואחר כך סטה מיניבוס הפועלים והתנגש בה חזיתית. מלבד ההרוגים נפצעו ארבעה באורח בינוני-קשה.

 

תאונה תאונת דרכים תיעוד כביש 90 ()
תיעוד התאונה

תאונה תאונת דרכים תיעוד כביש 90 ()

תאונת תאונת דרכים תיעוד כביש 90 ()

 

 

סגן-ניצב נאג'י סלימאן, קצין אגף התנועה במחוז ש"י אמר הבוקר בריאיון לאולפן ynet כי "בסרטון רואים את המשאית שקצת חוצה את הפס, אבל מי שדוהר לתוך המשאית זה נהג רכב ההסעות, רואים את זה בבירור. אנחנו בודקים את כל הנסיבות. עדיין לא חקרנו את כל המעורבים. רואים בבירור את רכב ההסעות דוהר לעבר המשאית, נהג המשאית ניסה לברוח, אין לו אפשרות לברוח ימינה, כנראה ניסה לברוח שמאלה והתוצאה טרגית. עדיין הנסיבות בבדיקה, אי אפשר לקבוע כלום".

 

דוד אלחייני, ראש המועצה האזורית בקעת הירדן, אמר: "אנו שולחים את תנחומינו למשפחות ומאחלים החלמה מלאה לפצועים. כבר תקופה ארוכה שאנו מזהים ומתריעים עלייה משמעותית בהיקף כלי הרכב בכביש 90, ובהתאם לכך לעלייה חדה במספר תאונות הדרכים בו. הגיע הזמן שהממשלה תידרש לנושא ותיתן מענה בכל הקשור להרחבת הכבישים, הסדרת הצמתים והוספת תאורה ואמצעי אכיפה לאורכו".

 

דובר מד"א, זכי הלר, מסר כי עשרה בני אדם נפגעו בתאונה שעליה דווח בשעה 05:34 למוקד 101 של מד"א. כאמור, שישה מהם נהרגו וארבעה נפצעו קשה. הפצועים הועברו במסוקים לבתי החולים בילינסון בפתח תקווה, שיבא בתל השומר והדסה עין כרם בירושלים.

 

לבית החולים בילינסון הגיע פצוע קשה מהתאונה בכביש 90 עם פגיעה רב-מערכתית. מבית החולים נמסר כי הוא מורדם מונשם. מהמרכז הרפואי שיבא נמסר כי מצבם של שני פצועים שהגיעו לבית החולים מוגדר בינוני והם טופלו בחדר ההלם במיון. ליחידת הטראומה בבית החולים הדסה עין כרם פונה במצב קשה, מונשם ומורדם, צעיר בן 18.

התאונה בבקעת הירדן (צילום: דוברות כבאות והצלה)
(צילום: דוברות כבאות והצלה)

התאונה בבקעת הירדן (צילום: דוברות כבאות והצלה)
(צילום: דוברות כבאות והצלה)

תאונת דרכים כביש בקעת הירדן (צילום: דוברות כבאות והצלה)
(צילום: דוברות כבאות והצלה)

 

 

קצין הכיבוי אופיר לוי סיפר: "כבר כשהגענו זיהינו זירה קשה ומורכבת וכמה לכודים קשה ברכב ההסעות, מיד התחלנו בפעולות החילוץ בזירה מורכבת מאוד".

 

התאונה הבוקר בכביש 90 מעלה את מניין ההרוגים בכבישי ישראל ב-2018 ל-255 בני אדם. בתקופה המקבילה אשתקד נהרגו בכבישים 314 אנשים. על פי נתוני הרשות הלאומית לבטיחות בדרכים, מניין ההרוגים בכביש 90 עלה ל-122 אנשים מאז 2009.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים