שתף קטע נבחר

רגב נגד שטרן: "להשעות את מי שמבזה נשים"

השרה תקפה את חבר הכנסת מיש עתיד, לאחר שאמר אמש במליאה: "אני יודע איך התקדמת בצבא". רגב אמרה: "רומז שהתקדמתי לא כפי שגברים מתקדמים, אלא בהחפצה נשית". שטרן: "כוונתי הייתה קשורה להתלהבות היתרה של רגב בשירות אדוניה, תמיד מתחנפת לבכירים"

 

 

שרת התרבות והספורט מירי רגב (ליכוד) תקפה היום (ג') את ח"כ אלעזר שטרן (יש עתיד), בעקבות האמירות שהשמיע נגדה אמש במליאת הכנסת, כשאמר: "אני יודע איך התקדמת בצבא". רגב אמרה כי היא "דוחה בשאט נפש ובזה לדבריו של אלעזר שטרן. דבריו של שטרן הם כתב אישום נגד הנשים שקודמו בצבא ונגד מפקדי הצבא שמעורבים בקידום נשים בצה"ל.

 

"בדבריו כלפיי יש רמיזה לכך שאני התקדמתי לא כפי שהגברים מתקדמים בצה"ל, על פי הקריטריונים והמלצות מפקדיי, אלא בהחפצה נשית", אמרה רגב. "לאור הרמיזות הבוטות והסקסיסטיות של שטרן, פניתי ליועץ המשפטי לממשלה, לשר הביטחון ולעדת האתיקה של הכנסת לפתוח בבדיקה מול כל מפקדיי בצבא ולשמוע מהם אם נפל דופי בקידומי בצה"ל, והאם הם פעלו באופן פלילי וקידמו אותי שלא כדין".

 

 
 

שרת התרבות והספורט מירי רגב בדיון על חוק הנאמנות במליאת הכנסת (צילום: יואב דודקביץ')
מירי רגב(צילום: יואב דודקביץ')

 

דיון במליאת הכנסת (צילום: אוהד צויגנברג)
ח"כ אלעזר שטרן(צילום: אוהד צויגנברג)

עוד אמרה רגב, כי פנתה ליו"ר יש עתיד יאיר לפיד בקריאה להשעות לאלתר את ח"כ שטרן מתפקידו. "אין מקום בחיים הציבוריים לאדם שמבזה נשים ורומז רמיזות סקסיסטיות". בסוף דבריה, פנתה השרה באופן אישי לחבר הכנסת: "שטרן, תגיד ותספר מה שאתה יודע, כי אני לא יודעת על מה אתה מדבר. וכן,

הצטרפת לגברים שמכפישים נשים ומזלזלים בכבודן".

 

יו"ר יש עתיד, יאיר לפיד, הגיב לדברים: "אני מאמין לשטרן ולכוונותיו. מי שמייחס כוונות מסוג זה לאלוף עתיר זכויות, מפקד בה"ד 1 שגידל דורות של לוחמים, פשוט לא מכיר את שטרן. השיח הנמוך שמירי רגב מובילה אליו לא נמצא בכלל בסולם הערכים של שטרן. האלוף שטרן דיבר על החנפנות האינסופית של מירי רגב למפקדיה שהגיעה לשיאה בהתנתקות. מי ששמע משהו אחר יש לו כנראה בעיה חמורה".

 

שטרן תועד אתמול במליאת הכנסת אומר לרגב: "מירי, אני לא רוצה לדבר פה איך התקדמת, לא כדאי, את יודעת שאני יודע".

 

שטרן מסר היום: "אמש במהלך נאומי במליאת הכנסת התפרצה השרה מירי רגב בהערות הקשורות לשירות הצבאי שלי. כוונתי, כפי שאמרתי מעל הדוכן, הייתה קשורה להתלהבות היתרה של רגב בשירות אדוניה, כמו בתקופת ההתנתקות וכמו שהיא עושה גם היום, תמיד מתחנפת לבכירים ממנה בלי טיפת תפיסת עולם ואידיאולוגיה. לא היה לדברים קשר סקסיסטי".

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: יואב דודקביץ'
מירי רגב
צילום: יואב דודקביץ'
מומלצים