שתף קטע נבחר

אישום: תושב קלקיליה ניסה לסייע לרצח של פעילי ימין

עמיד פואזי זמארי, תושב קלקיליה, נאשם בעבירות של קשירת קשר לרצח ועבירות ביטחון חמורות נוספות. בין היתר, הוא יצר קשר עם תושב עזה ש"ביקש ממנו לעקוב אחר דניאלה וייס ומשה זר במטרה לבצע נגדם פיגוע". וייס: "מעודד שהמדינה וכוחות הביטחון חקרו את האירוע הזה"

לבית המשפט הצבאי בשומרון הוגש אתמול (ה') כתב אישום נגד עמיד איוב פוזי זמארי, תושב קלקיליה, בגין עבירות של קשירת קשר לרצח ועבירות ביטחון חמורות נוספות נגד פעילי הימין דניאלה וייס ומשה זר.

 

מכתב האישום עולה כי "ביולי 2018 יצר זמארי קשר עם אדם אחר, המתגורר בעזה, אשר מסר לנאשם פרטים מזהים של דניאלה וייס ומשה זר וביקש ממנו לעקוב אחרי השניים במטרה לבצע נגדם פיגוע". הנאשם נעצר בחודש ספטמבר.

 

דניאלה וייס ()
דניאלה וייס

 

 

עוד נאמר, כי "הנאשם ביצע תצפיות וצילם את ביתו של משה זר ואת הכניסה ליישוב בו מתגוררת דניאלה וייס.  כמו כן, ביצע הנאשם תצפיות לעבר אתר דתי יהודי באזור השומרון, מתוך מטרה להטמין במקום מטען חבלה. הנאשם לא הצליח להוציא את תוכניתיו לפועל בשל מעצרו על ידי כוחות הביטחון.

 

"עם הגשת כתב האישום, ביקשה התביעה הצבאית להאריך את מעצרו של הנאשם עד תום ההליכים".

 

וייס מסרה בתגובה כי "אתמול התקשרו אליי מהפרקליטות הצבאית ועדכנו אותי. זה לא מפחיד אותי, אבל חדש לי. אני דווקא שואבת עידוד מהמדינה ואנשי כוחות הביטחון שחקרו את האירוע הזה והגיעו ממש עד לאיומים קונקרטיים. הרי אם הייתי אומרת את זה - כולם היו אומרים שזה דמיוני. כששמעתי על זה דווקא חשבתי כל כך שהמדינה פועלת במקצועיות ולא על עצמי".

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: בועז מטס, גיל יוחנן
דניאלה וייס ומשה זר
צילום: בועז מטס, גיל יוחנן
מומלצים