שתף קטע נבחר

רוכב אופנוע נהרג בתאונה בצומת ירקון ליד פתח תקווה

צוות מד"א קבע את מותו של רוכב אופנוע כבן 30 שנפגע בידי רכב פרטי בכביש 40 מכפר סבא לכיוון פתח תקווה. הנהג הדורס לא נפגע. בוחני משטרה הוזעקו לבדוק את נסיבות התאונה

 

 

רוכב אופנוע כבן 30 נהרג בצהריים (שבת) מפגיעת רכב פרטי בכביש 40 באזור צומת ירקון הסמוך לפתח תקווה.

 

מבדיקה ראשונית של חוקרי המשטרה, נהג רכב פרטי פגע ברוכב האופנוע בכביש 40 לכיוון דרום מכפר סבא לפתח תקווה. צוות מד"א קבע את מותו של רוכב האופנוע. הכביש נחסם לתנועת כלי רכב והנהגים הופנו לדרכים חלופיות. בוחני תנועה הוזעקו למקום כדי לחקור את נסיבות התאונה. כביש 40 נסגר באזור התאונה למשך שעות ונפתח מחדש הערב.

תאונת דרכים בכביש 40  (צילום: תיעוד מבצעי מד
מקום התאונה הקטלנית(צילום: תיעוד מבצעי מד"א)

תאונת דרכים בכביש 40  (צילום: תיעוד מבצעי מד
צוותי מד"א הוזעקו למקום(צילום: תיעוד מבצעי מד"א)
 

פרמדיקית מד"א יונת דסקל וחובש רפואת חירום במד"א אלי בן שמחון סיפרו: "כשהגענו למקום ראינו בצומת בצד הכביש גבר כבן 30 שוכב על הכביש מחוסר הכרה, ללא דופק וללא נשימה עם פגיעה רב-מערכתית. הענקנו לו טיפול רפואי וביצענו פעולות החייאה. מצבו היה קריטי הוא היה ללא סימני חיים ונאלצנו לקבוע את מותו. נהג הרכב בשנות ה-30 לחייו לא נזקק לטיפול רפואי".

 

שלשום מת מפצעיו רוכב אופניים בן 55 שנדרס ביום שלישי והופקר בתאונה ברחוב זאב אורלוב בפתח תקווה. בית משפט השלום בפתח תקווה האריך אתמול בשלושה ימים את מעצרו של נהג האוטובוס שחשוד כי פגע ברוכב האופניים והפקיר אותו בזירת התאונה. על פי החשד, נהג האוטובוס פגע ברוכב, המשיך בנסיעה, עצר אחרי 50 מטרים ואז שוב המשיך בנסיעה מבלי לדווח למשטרה ולממונים עליו על שאירע. על האוטובוס נמצאו סימני הפגיעה ברוכב. הנהג בחקירתו מכחיש וטוען: "לא פגעתי ברוכב, ואם פגעתי לא הרגשתי שפגעתי". 

 

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: תיעוד מבצעי מד"א
האופנוע לאחר התאונה הקטלנית
צילום: תיעוד מבצעי מד"א
מומלצים