שתף קטע נבחר

הפתעה בתחנה: אישה ושועל ממתינים לרכבת

נוסע בתחנת מטרו במוסקבה תיעד מחזה מוזר: אישה עומדת ברציף עמוס ועל כתפה יושב בסבלנות שועל אדום. השועל לא נבהל מההמון או מהרעש ונראה שבע רצון. הסרטון הופץ ברשתות החברתיות וזכה לאלפי צפיות

 

 

 

מקרה חריג נרשם בתחנת מטרו ברוסיה, כשאישה תועדה ממתינה לרכבת עם שועל אדום גדול על כתפה. לפי ה"דיילי מייל" הבריטי, סרטון שתיעד את הזוג המוזר הופץ ברשתות החברתיות בשבוע שעבר עם הכיתוב: "יש נשים ברוסיה שאוהבות ללבוש פרווה טבעית, אבל מתנגדות להרג בעלי חיים".

 

עוד סיפורים מהעולם בעמוד הפייסבוק של דסק החוץ

 

אישה עם שועל ב תחנת רכבת ב מוסקבה רוסיה ()
השועל מתעניין בסביבתו

אישה עם שועל ב תחנת רכבת ב מוסקבה רוסיה ()
הסרטון הופץ עם הכיתוב: "יש נשים ברוסיה שאוהבות פרווה, אבל מתנגדות להרג בעלי חיים"

אישה עם שועל ב תחנת רכבת ב מוסקבה רוסיה ()
רבים מהנוסעים לא נראו מופתעים

הסרטון צולם על ידי אחד הנוסעים שהמתין ברציף של תחנת הרכבת התחתית קשירסקיה בבירה מוסקבה. בתיעוד נראית האישה עומדת באמצע רציף עמוס, והשועל המאולף יושב על כתפה בסבלנות. הזנב הגדול של השועל נח כקישוט על גבה של האישה, מה שהקשה על חלק מעוברי האורח להתעלם מהמחזה.

 

בשלב מסוים מציץ השועל מעבר לכתפו לעבר הנוסעים שמסביב ומראה את ראשו האדום-לבן. גם כשהרכבת מתקרבת, השועל לא נראה מפוחד מהרעש ונראה שהוא מתעניין בסביבתו. כשדלתות הרכבת נפתחות, האישה נכנסת פנימה עם השועל, שנותר לשבת על כתפה בשביעות רצון.

 

חלק מהנוסעים מביטים בחיה בחשש, אך רובם אינם נראים מופתעים כלל וחלקם אף אדישים לכך, אף ששועלים אינם מבויתים בדרך כלל. הסרטון משך תשומת לב ברחבי העולם ויש לו כבר אלפי צפיות.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
האישה והשועל בתחנת הרכבת התחתית
מומלצים