שתף קטע נבחר

תיעוד: תושבות רהט תוקפות נערות על רקע סכסוך משפחתי

המשטרה הגישה כתב אישום נגד שתי צעירות מרהט שתועדו כשהן תוקפות נערות ליד בית ספר, מכות אותן במקלות ומרססות אותן בגז מדמיע. אחת הנאשמות הודתה בחקירה שאם תיתקל בהן שוב - תתקוף אותן

 

שתי צעירות מרהט שבנגב מואשמות בתקיפה של בנות 16 באמצעות גז מדמיע. בכתב האישום שהוגש היום (ראשון) לבית משפט השלום בבאר שבע נכתב כי קיים סכסוך ארוך שנים בין משפחת התוקפות למשפחת הקורבנות. צפו בתיעוד התקיפה.

נשים בנות 19 ו- 20 תוקפות נערות בנות 16 ברהט ()
יצאו מהרכב - ותקפו את הנערות

נשים בנות 19 ו- 20 תוקפות נערות בנות 16 ברהט ()

שתי הצעירות, בנות 19 ו-22, נעצרו בשבוע שעבר במהלך פעילות משטרתית סמויה של תחנת רהט. השוטרים שסיירו ברחוב הראשי הבחינו בשתיים מכות את הנערות, והתערבו בתקרית תוך מתן סיוע ראשוני לאחת הנערות. במהלך החקירה עלה כי הנשים הבחינו בנערות סמוך לבית ספר בעיר, עצרו את רכבן ורצו לעברן תוך כדי שהן אוחזות במקלות ובגז מדמיע.

 

בכתב האישום, שהוגש ע"י חטיבת התביעות של המשטרה, נכתב כי אחת הנאשמות ריססה את הגז לתוך עיניה של הנערה, ונאשמת נוספת היכתה אותה במקלות בראשה, בידיה ובגבה וגרמה לה לחבלות של ממשל. במהלך התקיפה, משקפיה של אחת הנערות נשברו.

 

במשטרה ביקשו להאריך את מעצרן של השתיים עד תום ההליכים המשפטיים נגדן. "אינטרס ההגנה על הציבור בכלל, ועל המתלוננות בפרט, גוברות על האינטרס שבחירותן של הנאשמות", ציינו במשטרה.

 

עוד נכתב כי "אלמלא סיירו במקום שוטרים סמויים תוך תפקיד של שמירה על הסדר הציבורי ומפסיקים את אירוע התקיפה, ייתכן שתוצאות האירוע היו מתבררות כאחרות", הוסיפו.

 

אחת התוקפות הודתה בחקירתה כי אילו הייתה יכולה הייתה תוקפת את הנערות פעם נוספת. "אם אתפוס אותה שוב - אני ארביץ לה", אמרה לחוקרים. השופט חיים פס אמר בדיון להארכת מעצרן כי "מדובר באירוע חמור בו על רקע סכסוך משפחות. המתלוננת הותקפה ברחובה של עיר לאור יום". השופט ציין כי לטעמו נשקפת מסוכנות רבה מהתוקפת שאינה מתחרטת על מעשיה ואף מאיימת לעשות זאת שוב.

 

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים