שתף קטע נבחר

פרשת רונאל פישר: הפרקליטות מבקשת להוסיף אישום נגד רות דוד

הפרקליטות ביקשה להוסיף אישום חדש נגד פרקליטת מחוז תל אביב לשעבר בגין שיבוש הליכי משפט. בין היתר נטען כי שדוד ופישר הזהירו את אשתו של חשוד בפלילים על מעצר עתידי של בעלה

 

רות דוד (צילום: יואב דודקביץ) (צילום: יואב דודקביץ)
רות דוד(צילום: יואב דודקביץ)

הפרקליטות הגישה היום (ד') לבית המשפט המחוזי בירושלים בקשה לתיקון כתב האישום בעניינם של רונאל פישר ורות דוד (לשעבר פרקליטת מחוז תל אביב) להורות על הוספת אישום של שיבוש מהלכי משפט נגד דוד. זאת בנוסף לשלושה אישומים בדבר שיבוש מהלכי משפט המיוחסים כבר לרות דוד בכתב האישום המקורי.

 

על פי הבקשה, לאחרונה, בנובמבר 2018 במהלך חקירתו הנגדית של העד ששון חי, הציג רונאל פישר לבית המשפט מסמכים הנוגעים לתביעה אזרחית אשר הגישו העד חי ואחרים. במסמכים נטען, בין היתר, כי רונאל פישר ורות דוד שיבשו מהלכי משפט בנוגע לגיסו של ששון חי, זוהר בוצ'ן.

 

דוד ופישר. נטען שהזהירו אשתו של חשוד בפלילים על מעצר עתידי של בעלה (צילום: מוטי קמחי, גיל יוחנן) (צילום: מוטי קמחי, גיל יוחנן)
דוד ופישר. נטען שהזהירו אשתו של חשוד בפלילים על מעצר עתידי של בעלה(צילום: מוטי קמחי, גיל יוחנן)

על פי הנטען במסמכי התביעה האזרחית, הנאשמים פישר ודוד הזהירו את לימור בוצ'ן, אשתו של זוהר בוצ'ן, במסגרת פגישה בה נכחו שלושתם, בדבר מעצרים הצפויים להיערך כחלק מחקירת פרשת "מי אביבים". על פי הנטען, באותה פגישה פישר ודוד אף הנחו אותה לדאוג שזוהר בוצ'ן יטוס לחו"ל כדי שלא ניתן יהיה לעוצרו, ובעקבות זאת נטען כי זוהר בוצ'ן אכן יצא לחו"ל.  

 

לאור ההתפתחות האמורה, שהביאה לידיעת התביעה מידע חדש הנוגע לרות דוד שלא היה ידוע לתביעה או למשטרה קודם לכן, בוצעה השלמת חקירה נקודתית ביחס לאמור לעיל. כעת, לאחר ביצוע השלמת החקירה, ומכיוון שלדעת התביעה נאספו די ראיות המצדיקות להאשים את רות דוד באישום נוסף, מבקשת הפרקליטות את תיקון כתב האישום.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: יואב דודקביץ
רות דוד ב משפט רונאל פישר מחוזי רושלים
צילום: יואב דודקביץ
מומלצים