שתף קטע נבחר

נקמת האב: שלח רוצח שכיר לפדופיל

איטליה: הכומר ג'וזפה מטראצו נורה למוות שבועות לאחר שחרורו מהכלא. החשוד בהזמנת הרצח: אב שבתו התאבדה אחרי שהכומר התעלל בה מינית

משטרת איטליה חושדת שאביהן של שתי אחיות שנפלו קורבן להתעללות מינית מצד כומר – שכר ושלח רוצחים שיחסלו אותו. הכומר לשעבר ג'וזפה מטראצו, בן 45, נרצח ביולי בעיירה פראסו טלסינו שמצפון לנאפולי.

 

עוד סיפורים מהעולם בעמוד הפייסבוק של דסק החוץ

 

איטליה אב שכר רוצחים לחסל את האנס של ביתו ()
הנרצח ג'וזפה מטראצו. הרוצחים ביקשו לשאול

רק כמה שבועות לפני שנרצח השתחרר הכומר מהכלא, אחרי שריצה עונש של 11.5 שנות מאסר בגין התעללות בשתי האחיות. ב-2008, כשמטראצו כבר ישב בבית הסוהר ולה מלאו 15, התאבדה אחת האחיות. לפי דיווחים בתקשורת האיטלקית היא תלתה את עצמה על עץ משום ש"לא יכלה לשאת את הבושה". מטראצו טען כי בינו לבין הנערה היו יחסים בהסכמה וכי הקשר ביניהם היה קשר רומנטי של ממש.

 

הרשויות באיטליה חושדות כי משפחתן של השתיים, שלא הייתה מוכנה להשלים עם צאתו של הכומר המתעלל לחופשי, היא ששכרה את הרוצחים ושלחה אותם, והאב נחקר בחשד לרצח. התביעה בטוחה שמטראצו חוסל בהזמנת מישהו שביקש לנקום בו, ולדבריה ייתכן כי אביהן של השתיים לא שכר את הרוצחים ישירות, אלא הגיע אליהם בעזרת מתווכים.

חשד: האב הגיע אל הרוצחים באמצעות מתווכים (צילום: index open) (צילום: index open)
חשד: האב הגיע אל הרוצחים באמצעות מתווכים(צילום: index open)

לפי החוקרים, רצח מטראצו התבצע בעזרת תרגיל פשוט: ליד האסיר המשוחרר נעצרה מכונית ובה שני נוסעים, ואחד מהם קרא לו להתקרב אליו כדי לבקש ממנו מידע, כנראה עזרה במציאת הדרך. אלא שאז נורה מטראצו חמש פעמים מתוך הרכב.

 

בשבוע שעבר נעצרו שני יושבי הרכב, גברים בני 55 ו-30. לפי דיווחים שניהם היו מובטלים, ואחד מהם ניסה, כנראה אחרי הרצח, להשיג מסמכים מזויפים כדי לברוח מאיטליה.

 

החוקרים גילו כי לפי רישומי GPS, המכונית שממנה נפתח הירי לעבר מטראצו נסעה באזור כמה פעמים בימים שלפני הרצח, אך חדלה מכך לאחר השלמת המשימה.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים