שתף קטע נבחר

טבח בארה"ב: 5 נרצחו בבנק בעיירת המרוצים

מרחץ דמים בעיירה סברינג, המוכרת לחובבי הספורט המוטורי בזכות "מרוץ 12 השעות של סברינג". זפן קסבר, בן 21, רצח חמישה בני אדם בסניף של SunTrust Bank והתבצר – עד שכוחות קומנדו תפסו אותו

שומר כלא לשעבר, שרק לאחרונה עבר מאינדיאנה לפלורידה, רצח אמש (יום ד') חמישה בני אדם בסניף בנק בעיירה סברינג – ונכנע רק אחרי שכוחות מיוחדים פשטו על הבניין. הצעיר, זפן קסבר בן ה-21, התקשר למשטרה מתוך הסניף של בנק SunTrust ודיווח בעצמו כי ירה בחמישה בני אדם.

 

עוד סיפורים מהעולם בעמוד הפייסבוק של דסק החוץ

 

 

ארה
זפן קסבר, הרוצח בן ה-21 שהתבצר בבנק(צילום: AP, highlands county sheriff's office)

ארה
(צילום: AP)

לדברי החוקרים, קסבר התבצר בתוך הסניף, וכשהמשא ומתן כשל פרצו הכוחות המיוחדים פנימה, תפסו אותו – וגילו את הגופות מוטלות במקום. המניע למעשיו עדיין אינו ברור, ולא ידוע אם הטבח החל בניסיון שוד.

 

בעיירה סברינג שבה התרחש הטבח גרים כ-10,000 תושבים, ובעולם היא ידועה בזכות "מרוץ 12 השעות של סברינג", מרוץ מכוניות שנערך בה מדי שנה. הוא נמשך 12 שעות ובאים אליו נהגים בעלי שם עולמי.

ארה
ליד זירת הטבח בסברינג(צילום: AP)

ארה
(צילום: AFP)

"זהו יום טראגי לקהילה שלנו", אמר מפקד משטר סברינג, קארל הוגלנד, במסיבת עיתונאים. "ספגנו אובדן משמעותי בגלל מעשיו של פושע חסר היגיון שביצע פשע חסר היגיון".

 

לפי נתונים רשמיים, קסבר החל לעבוד ב-2 בנובמבר כשומר בבית כלא, אבל ב-9 בינואר הוא התפטר. ככל הידוע לא נרשמו לו עבירות משמעת. לסברינג הוא הגיע בסתיו שעבר עם אמו מפליימות' שבאינדיאנה, והשניים התגוררו במרחק 6.5 קילומטרים מסניף הבנק שבו ביצע אתמול את מסע ההרג.

 

ג'ון, שכן של קסבר, סיפר כי הצעיר נראה לו אדם מסוגר, וכי מעת לעת היה שומע אותו משחק משחקי וידאו וצורח תוך כדי המשחק באמצע הלילה.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: AP, highlands county sheriff's office
הרוצח זפן קסבר. עבד חודשיים בכלא
צילום: AP, highlands county sheriff's office
מומלצים