שתף קטע נבחר

גל חום תקף את פסטיבל הקרח - הפסלים נמסו

אכזבה בפסטיבל החורף הגדול בסין: גל חום נדיר לעונה הכריע פסלים משלג וקרח של אלפי אמנים, והתערוכה המרכזית נסגרה מוקדם מהצפוי

פסלי שלג וקרח של אלפי אמנים בפסטיבל בסין נמסו במהלך גל חום פתאומי בעיר חרבין. מזג האוויר גרם לסגירה מוקדמת של האירוע המרכזי בפסטיבל החורף הגדול בסין.

 

עוד סיפורים מהעולם בעמוד הפייסבוק של דסק החוץ

 

גל חום המיס את הפסלים ב פסטיבל הקרח סין הרבין (צילום: רויטרס)
חוסמים את הגישה לפסלים מטעמי בטיחות(צילום: רויטרס)

גל חום המיס את הפסלים ב פסטיבל הקרח סין הרבין (צילום: רויטרס)
(צילום: רויטרס)

תערוכת "עולם הקרח והשלג של חרבין" נסגרה כעשרה ימים לפני המועד המתוכנן, אחרי השבוע החם ביותר בצפון סין בחורף הנוכחי. "בוודאי שיש הרגשה של משבר", אמר גורם בפארק החורף שבו מתקיים האירוע המרכזי. הוא הוסיף שהסגירה הייתה מטעמי בטיחות בעקבות מצבם של הפסלים הנמסים.

 

מזג האוויר בחרבין בדרך כלל קר מאוד בחורף, והטמפרטורות המקפיאות מאפשרות את קיום פסטיבל הקרח. לתערוכה בפארק החורף מגיעים מדי שנה יותר ממיליון מבקרים. האירוע התחיל ב-23 בדצמבר, ובשנה שעברה הסתיים ב-10 במרץ.

 

 

סין פסטיבל חורף קרח הרבין (צילום: AP)
מיליונים מבקרים כל שנה בפסטיבל (צילום: AP)

סין פסטיבל חורף קרח הרבין (צילום: EPA)
(צילום: EPA)

סין פסטיבל חורף קרח הרבין (צילום: רויטרס)
(צילום: רויטרס)

המבקרים שהגיעו לחרבין מאוכזבים. "למה לא הודעתם לנו על זה מראש?", שאל תייר ברשת. "הזמנתי כרטיס לרכבת וחדר במלון, ועכשיו אתם סוגרים". בפארק החורף אמרו שכספם של המבקרים יוחזר.

 

התערוכה הראשונה של "עולם הקרח והשלג של חרבין" הייתה ב-1999. כאמור, מדובר באירוע המרכזי בפסטיבל גדול. משנות השמונים מגיעים מדי שנה מיליוני תייירים מכל העולם לחרבין - מקור הכנסה חשוב לעיר.

 

 

 

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: EPA
פסטיבל החורף בחרבין
צילום: EPA
מומלצים