שתף קטע נבחר

"חזר עם אקדח מוסתר וירה": פורסם שם החשוד ברצח על חניה בחולון

אוראל זוית הוא החשוד ברצח יורי פודובני, לאחר ויכוח על חניה ברחוב הבנאי בחולון בחודש שעבר. אביו, שהיה מעורב בקטטה שהובילה לרצח, נעצר אף הוא וחקירתו נמשכת

יורי פודובני, בת זוגו סיגלית קרן ובתם מליסה ()
הנרצח יורי פודובני ומשפחתו

בית משפט השלום בתל אביב התיר היום (א') לפרסום כי החשוד שנעצר בחשד לרצח יורי פודובני במהלך ויכוח על חניה בחולון בחודש שעבר הוא אוראל זוית (23). אביו של אוראל, מירבי זוית (46) נעצר אף הוא לאחר שלפי חשד המשטרה היה אחד מיוזמי הקטטה שהובילה לרצח. מעצרו של אוראל הוארך עד יום חמישי וחקירתו של האב מירבי נמשכת.

 

הצהרת התובע שהוגשה היום מתארת את מהלך הההתרחשויות שהובילו לרצח: "ביום האירוע, סמוך לשעה 13:20 התפתחה קטטה בין מספר גברים בחניה של רחוב הבנאי 22 בחולון. במהלך הקטטה נכנס אחד המעורבים לעסק של בני המשפחה וחזר לזירת הקטטה, לאחר שהטמין אקדח בבגדיו. כעבור דקות ספורות , שלף החשוד המרכזי את האקדח, ירה לעבר המנוח ונמלט מהמקום. מותו של המנוח נקבע במקום, תוך זמן קצר, על ידי גורמי רפואה".

 

 

אוראל זוית, החשוד ברצח, נעצר כמה דקות לאחר האירוע, וכוחות משטרה רבים המשיכו בסריקות בזירה ומחוצה לה עד שאיתרו את אביו, שלפי החשד היה כאמור בין יוזמי ומשתתפי הקטטה. בהמשך איתרו השוטרים את האקדח ששימש לירי ואשר הוסלק בנתיב בריחתו של החשוד.

.

 

 

החשוד שנעצר (צילום: ניצן דרור)
האב נעצר בזירת הרצח(צילום: ניצן דרור)

 

 

"לא מאמינים שזה בגלל חניה"

לפני כשבועיים הותר לפרסום כי פודובני, תושב לוד בן 43, הוא הגבר שנורה למוות באזור התעשייה בחולון. פודובני הותיר אחריו אישה, סיגלית קרן, שתי בנות מנישואיה הקודמים של בת זוגו ותינוקת משותפת בת שנתיים - לה ציפה במשך 17 שנה.

 

"ביום חמישי בבוקר התקשרתי לאבא ואמרתי לו שזה יום האהבה והוא חייב לחזור הביתה עם פרחים לאמא", סיפרה בתו של פודובני, סאם קרן בת ה-21. "אבא היה מעופף בכל הנושא הזה של תאריכים, ואמרתי לו שלא ישכח את הפרחים לאמא. אחרי זה הוא התקשר אליה ואמר לה שהוא אוהב אותה ושהבנות שלו זה הדבר הכי חשוב לו בעולם".

 

יורי פודובני, בת זוגו סיגלית קרן ובתם מליסה ()
יורי פודובני, בת זוגו סיגלית קרן ובתם מליסה

למרות ששתי ילדותיו הגדולות הן מנישואיה הקודמים של בת זוגו, היו סאם וכריסטינה (27) בנותיו לכל דבר. "הוא היה דמות האב שלנו מאז שהיינו קטנות", ציינו סאם וכריסטינה. "ההורים שלנו ניסו להביא ילד ביחד יותר מ-17 שנה, עד שב- 2016 הם הצליחו. אחרי שמליסה נולדה הם היו הכי מאושרים בעולם".

 

סיגלית קרן, בת זוגו של פודובני, סיפרה על אהבתם הגדולה של השניים ועל כך שהצליחו להביא ילד אחרי כל כך הרבה שנים. "זה היה מאוד חשוב לו", אמרה. "אחרי שהצלחנו, עברנו טיפולים, הכול נגמר בגלל מישהו שהוציא אקדח וירה בו". 

 

בני משפחתו של פודובני עודכנו על ידי המשטרה ביום חמישי בלילה שהרצח בוצע ככל הנראה בגלל ויכוח על חניה, אך המידע שקיבלו מצומצם. "אנחנו לא באמת יודעות את הסיבה, אבל קשה לנו להאמין שהוא נרצח בגלל החניה", אמרה כריסטינה. 

 

"קשה לנו להאמין שזאת הסיבה. לאבא שלי לא מתאים לריב עם אף אחד, בטח לא על חניה. אבא היה אהוב על כולם, היו לו הרבה מאוד חברים, וכל הלקוחות תמיד אמרו לו תודה כי הוא נתן שירות מדהים. אנחנו חושבות שהיה שם ויכוח על משהו אחר ואבא רק בא להפריד, כי הוא תמיד היה מנסה להשלים בין אנשים, אולי בא להגן על מישהו שהיה בסכנה - ונורה".

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים