שתף קטע נבחר

חשד להצתה בהוסטל: חוסה במצב קשה, דייר אחר נעצר

חוסה כבן 35 נעצר בחשד להצתה בהוסטל "בית חם" בקריית אתא, שבו מתגוררים בעלי צרכים מיוחדים. דייר ההוסטל כבן 30 פונה במצב קשה לבית החולים רמב"ם. החשוד נעצר בעת שניסה להימלט ברגל מהמקום

 

 

גבר כבן 30 נפגע באורח קשה הבוקר (שבת) בשריפה שפרצה בהוסטל שבו הוא מתגורר בקריית אתא. מחקירה ראשונית עלה חשד ולפיו מדובר בהצתה. גבר אחר שמתגורר בהוסטל, כבן 35, נעצר בחשד להצתה בעת שניסה להימלט ברגל מהמקום.

 

האירוע התרחש בהוסטל "בית חם" - בית לבעלי צרכים מיוחדים ברחוב זלמן שניאור בקריית אתא. לוחמי האש שהוזעקו למקום כיבו את השריפה וסרקו אחר לכודים בחלל הדירה הדו-קומתית שבערה. הם חילצו את הגבר שנפגע שהיה מחוסר הכרה, והעבירו אותו לטיפול גורמי הרפואה. לא אותרו לכודים או נפגעים נוספים.

שריפה הוסטל קריית אתא (צילום: דוברות כבאות והצלה)
השריפה בהוסטל בקריית אתא(צילום: דוברות כבאות והצלה)

שריפה הוסטל קריית אתא (צילום: חסאן חטיב דוברות מד
כוחות החירום בזירת האירוע(צילום: חסאן חטיב דוברות מד"א)

בשעה 11:26 התקבל דיווח במוקד 101 של מד"א במרחב כרמל על השריפה. חובשים ופרמדיקים של מד"א שהוזעקו למקום פינו לבית החולים רמב"ם בחיפה את הגבר במצב קשה כשהוא סובל משאיפת עשן.

 

פרמדיק מד"א סלים עזמה סיפר: "כשהגענו לרחוב חברנו לכוחות הכיבוי שחילצו אלינו גבר מחוסר הכרה עם סימני שאיפת עשן. הכנסנו אותו במהירות לאמבולנס והענקנו לו טיפול רפואי מציל חיים שכלל הנשמה מתקדמת ושימוש בתרופות מיוחדות והוא פונה במצב קשה ויציב לבית החולים".

 

כוחות משטרה הוזעקו גם הם למקום כדי לחקור את נסיבות האירוע. מחקירה ראשונית עלה כי השריפה ככל הנראה פרצה בשל הצתה בקומה השנייה של ההוסטל.

 

בתום הסריקות נתפס דייר המקום החשוד בהצתה, כאמור בעת שניסה להימלט. חוקר דליקות מטעם רשות הכבאות הוזעק גם הוא למקום.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: דוברות כבאות והצלה
השריפה בהוסטל
צילום: דוברות כבאות והצלה
מומלצים