שתף קטע נבחר

מחבל ניסה לדקור חיילים סמוך לקריית ארבע - ונורה

מחבל חמוש בסכין נכנס לבית השלום שנמצא על ציר ציון - סמוך לקריית ארבע. הוא נורה ונהרג. לא ידוע על נפגעים בקרב החיילים. באותה עת שהו במקום כמה משפחות

 

 

 

מחבל חמוש בסכין ניסה לדקור בצהריים (ג') חיילים שעמדו בבניין בית השלום הסמוך לקריית ארבע, שם שהו באותה עת כמה משפחות יהודיות. הוא נורה וחוסל על ידי לוחם מהפלוגה החרדית תומר של גדוד רותם בגבעתי. אין נפגעים בקרב חיילי צה"ל. 

 

מדובר צה"ל נמסר כי "בהמשך לדיווח על ניסיון פיגוע דקירה בעיר חברון, לוחמי צה"ל זיהו מחבל חמוש בסכין שרץ לעברם. הלוחמים הדפו את המחבל שרץ למבנה אזרחי סמוך כאשר הוא חמוש בסכין. הלוחמים ירו לעבר המחבל, סיכלו את הפיגוע והוא נהרג. אין נפגעים לכוחותינו".

המחבל שניסה לדקור חיילים בקרית ארבע ונורה ()
המחבל שנורה

 

 

 

מפקד גדוד רותם, סגן-אלוף עמרי, התייחס לסיכול הפיגוע ואמר: "היום בשעות הצהריים מחבל בסכין שלופה רץ לעבר החיילים לכיוון מבנה אזרחי. לוחם שנמצא בזירה יחד איתו מבצע ירי על המחבל, נטרל אותו ובכך מנענו פיגוע גדול".

 

בית השלום ממוקם ביציאה המערבית מקריית ארבע לכיוון חברון. זהו אזור בו מותרת השהייה להולכי רגל פלסטינים. עופר אוחנה מהארגון הצלה יו"ש ששהה במקום אמר: "הפיגוע נמנע 5 דקות לפני שההסעה של הילדים הגיעה בזכות חסדי ה' המרובים ושליחיו הנאמנים חיילי צה"ל".

 

מצה"ל נמסר כי לאחר ניסיון הפיגוע, התקרבה ‏פלסטינית לעמדה צבאית שבסמוך אליה הוא בוצע ועוררה את חשד לוחמי צה"ל ששמרו בנקודה. לאחר חיפוש גופני מצאו הלוחמים סכין על גופה. החשודה נעצרה והועברה לחקירת כוחות הביטחון.

 

לפני כחודשיים אירע ניסיון פיגוע דקירה נוסף בחברון כאשר פלסטיני שהתקרב לכניסה לשכונת גבעת האבות בקריית ארבע נורה על ידי לוחמים ואזרח, לאחר שעל פי החשד הגיע לש"ג במטרה לדקור לוחמים. מלבדו, איש לא נפגע. 

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים