שתף קטע נבחר

מלכת היופי "החולה" נפשה במלדיביים ונושלה מהתואר

"מיס מוסקבה" נושלה מהתואר אחרי שלא הגיעה לאירועי צדקה ויצאה לנופש כשדיווחה על מחלה. "מה הטעם במלכה שאי אפשר להביא לשום מקום?"

מלכת יופי רוסייה נושלה מהתואר שלה אחרי שתועדה בנופש בזמן שהייתה אמורה להיות באירוע רשמי במסגרת תפקידה.

 

עוד סיפורים מהעולם בעמוד הפייסבוק של דסק החוץ

 

אלסיה סמרנקו בת ה-24 זכתה בתחרות "מיס מוסקבה" לשנת 2018. הזוכה בתחרות צריכה להשתתף בכמה אירועים במשך שנה, רובם אירועי צדקה, אך סמרנקו לא הגיעה לאף אחד מהם.

מלכת יופי רוסייה  אלסיה סמרנקו רוסיה מוסקבה ()
"מה הטעם במלכה שאי אפשר להביא לשום מקום?". סמרנקו

בהפקת התחרות אמרו שמלכת היופי דיווחה שוב ושוב על מחלה, אך בחשבון האינסטגרם שלה הציגה "חיי חברה תוססים". "היא הודיעה שהיא חולה שוב ושוב, זה נמשך כמה חודשים", טענו. "היא לא הגיעה אפילו לאירוע אחד".

 

באחד המקרים, היא תועדה בחוף ים באיים המלדיביים בזמן שהייתה אמורה להשתתף באירוע עם צנחנים מצבא רוסיה. לפי דיווחים ברוסיה, סמרנקו קיבלה כמה אזהרות לפני שהתואר נלקח ממנה. "מה הטעם במלכה שאי אפשר להביא לשום מקום?", אמרו בהפקת התחרות.

מלכת יופי רוסייה  אלסיה סמרנקו רוסיה מוסקבה ()
"מישהו היה מאוד לא מרוצה מהזכייה שלי". סמרנקו

מלבד סירובה להגיע לאירועים, מארגני התחרות טוענים שסמרנקו גם החזיקה את הכתר בביתה, בניגוד לנהלים, ושברה אותו. "בקושי הצלחנו לקבל את הכתר חזרה", אמרה מנהלת התחרות, טטיאנה אנדריבה-פלק. "זה כתר יקר מאוד. הוא היה שבור, נאלצנו לקחת אותו לתיקון".

 

סמרנקו דחתה את כל הטענות נגדה ואמרה שנישולה מהתואר היה מעשה "מביש ומטומטם". היא הוסיפה שהיא "קורבן של שקר" ואמרה ש"מישהו היה מאוד לא מרוצה מהזכייה שלי".

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
"לא הגיעה אפילו לאירוע אחד". סמרנקו
מומלצים