שתף קטע נבחר

הילדים נשארו בעוטף עם האבות - והאמהות ניצחו באילת

הן התלבטו אם לנסוע בשיא המתיחות ולהותיר את הילדים מאחור - אבל החליטו לא לוותר: שתי קבוצות כדורשת נשים מאשכול ושער הנגב זכו בתחרות הארצית באילת. "לא קל להשאיר את הילדים והבעל בבית כשמצב כל כך נפיץ, אבל ידענו שאסור להיכנע"

 

 

דווקא בימים מתוחים בגבול עזה, ובזמן שחוסר הוודאות גדול והדריכות לקראת יום השנה ל"צעדות השיבה" נמצאת בשיאה - החליטו שתי קבוצות כדורשת נשים מעוטף עזה לא להיכנע למצב, ולנסוע להתחרות באילת. זו לא הייתה החלטה קלה - הילדים שלהן נשארו בבית. אבל זו הייתה החלטה מנצחת.

 

פדרר או מפר סדר: קמפיין צה"ל ברשתות החברתיות

 

שתי הקבוצות, מהמועצות האזוריות אשכול ושער הנגב שבעוטף עזה, זכו במקום הראשון (כל אחת בקטגוריה שלה), בתחרות הארצית שנערכה בהשתתפות 200 קבוצות.הנשים, כולן תושבות העוטף, עוד התלבטו לפני הנסיעה לאילת אם ניתן להותיר את הילדים בבית, דווקא בימים מתוחים אלו, או לנסוע ולקחת חלק בתחרות.

משחק כדור רשת נשים בעוטף עזה ()
המנצחות מאשכול

משחק כדור רשת נשים בעוטף עזה ()
האלופות משער הנגב

"בשבוע האחרון היינו בהתכתבויות כל הזמן מה לעשות בגלל המצב הביטחוני והיה לנו קשה לקבל את ההחלטה", סיפרה שרון כהן מקיבוץ בארי, אחת השחקניות. "בסוף החלטנו שאנחנו לא נכנעות ונוסעות לתחרות. זה לא קל להשאיר את הבעל והילדים בבית כשהמצב כל כך נפיץ, אבל ידענו שאסור להיכנע - והחלטנו שניסע. בכל פעם שהיה צבע אדום השבוע זה שוב העלה את הקושי בהחלטה. כל צבע אדום דחה את ההחלטה עוד ועוד".

 

חברתה ליבנת גנזבורג הוסיפה: "הייתה תחרות קשה מאוד, אבל עשינו זאת. אני שמחה שקיבלנו את ההחלטה הנכונה ובזכותה גם ניצחנו".

 

איתי פכטר, מאמן קבוצת הכדורשת של שער הנגב ותושב קיבוץ כפר עזה, סיפר: "לי באופן אישי היה קשה מאוד להשאיר את אשתי והילדים בבית במצב הזה. בסופו של דבר אשתי לא הסכימה להישאר לבד והיא נסעה להורים שלה בחדרה. אז עכשיו אני הרבה יותר רגוע".

 

גדי ירקוני, ראש מועצת אשכול: "מי שמטיל דופי בחוסן של תושבי עוטף עזה, אז הנה לו התשובה. נשות הנבחרת הן כולן תושבות העוטף, אמהות לילדים קטנים שרק השבוע רצו איתם לממ"דים. לא רק שהן נסעו להתחרות היום, אלא גם נלחמו וזכו במקום הראשון".

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים