שתף קטע נבחר

פיראס נהרג בקריסת הפיגומים: "תמיד הזהיר את העובדים האחרים"

מאות הגיעו לבית משפחת יאסין בעראבה בעקבות מות הבן פיראס בקריסת הפיגומים בחיפה. קרוב משפחתו: "לפני כמה ימים ישבנו כולנו וצחקנו בחתונה של אחותו, לא ידענו שזה יהיה המפגש האחרון"

פיראס יאסין ההרוג בתאונה בחיפה ()
פיראס יאסין

מאות בני אדם הגיעו אל בית משפחתו של פיראס יאסין מעראבה, שנהרג היום (ב') בקריסת פיגומים בחיפה. "לאן נעלמת לנו?", צעקו בני המשפחה והחברים.

 

"זאת הפעם הראשונה שהוא מעורב בתאונה. אני עדיין לא יודע מה קרה שם", סיפר קרוב משפחתו. "בדרך כלל הוא אדם זהיר. הוא תמיד היה נוהג להגיד לפועלים האחרים שיהיו זהירים בעבודה ולא יסתכנו".

 

 

קרוב המשפחה הוסיף: "רק לפני כמה ימים הוא השתתף בחתונה של אחותו והיה מאושר. כולנו ישבנו וצחקנו איתו, לא ידענו שזה המפגש האחרון שלנו".

 

יאסין, בן 29 מעראבה, נהרג בצהריים בקריסת פיגום באתר שיפוץ, ברחוב פרץ מרקיש שבשכונת נווה שאנן בחיפה. הפיגום, בן 10 קומות, התמוטט וקבר את יאסין תחתיו.

 

במשך שעה ארוכה עמלו צוותי כיבוי על חילוצו של יאסין, וצוות מד"א שהוזעק למקום קבע את מותו. המשטרה פתחה בחקירת נסיבות התאונה, יחד עם משרד העבודה.

 

יאסין הוא ההרוג ה-14 בתאונות עבודה באתרי בנייה מתחילת השנה, וה-25 בתאונות עבודה בכלל. בפורום למניעת תאונות אמרו כי גורמי האכיפה אינן עושים מספיק כדי למגר את התופעה.

 

 

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים