שתף קטע נבחר

הגורילות עשו סלפי עם הפקח שהציל אותן

קונגו: פקח בפארק הלאומי וירונגה הצטלם עם שתי גורילות שמצא כשהיו גורות, אחרי שציידים הרגו את הוריהן. הן נעמדו על שתי רגליים והביטו למצלמה. "חושבות שהפקחים הם ההורים שלהן ומחקות אותם"

פקח בפארק ברפובליקה הדמוקרטית של קונגו הצטלם עם שתי גורילות שהציל כשהיו גורות. הגורילות נעמדו מאחוריו על שתי רגליים, והביטו למצלמה לצילום הסלפי.

 

עוד סיפורים מהעולם בעמוד הפייסבוק של דסק החוץ

  

התמונה צולמה בבית מחסה לגורילות בפארק הלאומי וירונגה שבצפון-מזרח המדינה. הגורילות הובאו לשם ב-2007, אחרי שציידים הרגו את הוריהן. כשנמצאו, אחת מהן הייתה בת חודשיים בלבד והשנייה בת ארבעה חודשים.

גורילות עשו סלפי עם פקח קונגו ()
"חושבות שהפקחים הם ההורים שלהן ומחקות אותם". הגורילות בסלפי עם הפקח

סגן מנהל הפראק הסביר שהגורילות גדלו עם הפקחים שמצאו אותן, הביאו אותן לפארק ומטפלים בהן מאז. "הן חושבות שהפקחים הם ההורים שלהן ומחקות אותם", הוא הסביר כיצד למדו הגורילות לחקות בני אדם.

 

לדבריו, עמידה על שתי רגליים היא הדרך שלהן "ללמוד להיות בני אדם". עם זאת, הוא הוסיף שהוא הופתע מהתמונה. "זה לא דבר שקורה בדרך כלל", הוא אמר.

 

במזרח המדינה מתנהל סכסוך ממושך בין הממשלה לבין כמה ארגונים חמושים. בסיסם של חלק מהארגונים הללו הוא בפארק בווירונגה, שם הם גם צדים בעלי חיים. יותר מ-130 פקחים נהרגו בפארק על ידי חמושים מאז 1996, חמישה מהם בשנה שעברה.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
"לא קורה בדרך כלל". הגורילות בסלפי עם הפקח
מומלצים