שתף קטע נבחר

מואשם ברצח שלושה: טייס נעצר בשדה התעופה

כריסטיאן מרטין, טייס בחברת בת של אמריקן איירליינס, מואשם ברצח שלושה בני אדם בקנטקי. הוא נתפס בשדה והגיע במדים לתא המעצר

טייס אמריקני נעצר בשבת בשדה תעופה בינלאומי בקנטקי, ומואשם ברצח שלושה בני אדם ב-2015. כריסטיאן מרטין נעצר בשדה התעופה הבינלאומי "מוחמד עלי" בלואיוויל, אחרי שחבר מושבעים בקנטקי האשים אותו בעבירות רצח והצתה.

 

עוד סיפורים מהעולם בעמוד הפייסבוק של דסק החוץ

 

התובע הכללי של קנטקי, אנדרי בשהיר, הודיע שמרטין אחראי לרצח של הזוג קלווין ופמלה פיליפס ולרצח השכן שלהם, אדוארד דנסרו. קלווין בן ה-59 נמצא ירוי בעליית הגג של ביתו בעיר פמברוק. הגופות של פמלה ואדוארד, בני 59 ו-63, נמצאו ברכב הבוער של פמלה בשדה תירס סמוך לבית הזוג פיליפס. הרשויות לא מסרו עד כה מניע אפשרי למעשיו של מרטין.

טייס נעצר שדה תעופה קנטקי ארה
במדי הטייס: תמונה בתחנת המשטרה(צילום: Christian County, Kentucky, Detention Center via AP)
 

אחרי מקרי הרצח ב-2015 עבר מרטין לגור בצפון קרוליינה. מאז ינואר 2018 עובד מרטין בחברת PSA איירליינס, חברת בת של אמריקן איירליינס – שם אמרו שבדיקת רקע שנערכה לו קבעה "שאין לו עבר פלילי שעלול למנוע ממנו להיות טייס מסחרי".

 

התובע הכללי של קנטקי מסר שלפני קרוב לשנתיים הוא נפגש עם מאט פיליפס, בנם של הזוג שנרצח. החקירה הייתה אז במבוי סתום. בשהיר קיבל את בקשת הרשויות ומינה תובע מיוחד שיטפל במקרה. קרובי המשפחה של קלווין ופמלה הציעו פרס של 100 אלף דולר למי שיעזור לפתור את פרשת הרצח.

 

אחרי מעצרו של מרטין אמר בשהיר: "אני מקווה שהיום הזה מביא קצת צדק לקרובי המשפחה. יש עוד הרבה צעדים שצריך לעשות, אבל אנחנו מקווים שזאת דוגמה לכך שאסור אף פעם להפסיק לחפש את הצדק ושאסור לוותר אף פעם".

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: Christian County, Kentucky, Detention Center via AP
במדי הטייס: תמונה בתחנת המשטרה
צילום: Christian County, Kentucky, Detention Center via AP
מומלצים