שתף קטע נבחר

מוקי הופיע בכפר האירוויזיון, הנציגים ערכו חזרה ראשונה לגמר

ב"אקספו ת"א" נערכה החזרה הראשונה לקראת הגמר, בהשתתפות קובי מרימי, נטע ברזילי, דנה אינטרנשיונל וארבעת המנחים. מוקי הופיע בכפר האירוויזיון. השרב הוביל את התיירים לים. ריק מהולנד מאמין בדאנקן, טליה וגבי מאוסטרליה בקייטי: "אוהבות אותך"

 

 

רשימת העולים נסגרה, סדר ההופעות נקבע וגם אתרי ההימורים כבר בחרו את הפייבוריט. אבל בתל אביב ממשיכים לחגוג את אירוויזיון 2019, גם ביום המנוחה שלפני הגמר הגדול. בכפר האירוויזיון בפארק צ'ארלס קלור התקיימו היום (שישי) הופעות משעות הצהריים ועד הערב, בקניון דיזנגוף סנטר הופיע יזהר כהן, שזכה בעבר באירוויזיון עם שירו "אבניבי" - וב"אקספו תל אביב" החלה החזרה הראשונה לקראת הגמר. 

 

פסטיבל האוכל תל-אביב EAT לא עבד היום, אלא רק מתחם כפר האירוויזיון, כולל בימת ההופעות. ההופעות החלו ב-12 בצהריים, כשבמוקד מופע של מוקי ודיג'יי גאלו משעה 16:00. ב-18:00 הכפר ייסגר וייפתח מחדש בשעה 17:00 יחד דוכני האוכל. החגיגות בכפר יגיעו לשיאן עם פתיחת הגמר שיחל ב-22:00 וצפוי להסתיים הרבה אחרי חצות. אתמול חלפו לא פחות מ-112 אלף איש בכפר האירוויזיון.

 

 
 
האירוויזיון מתחם  אקספו תל אביב (צילום: אורן אהרוני)
רביעיית המנחים בחזרת הגמר(צילום: אורן אהרוני)
נטע ברזילי בחזרות הגמר (צילום: אורן אהרוני)
נטע ברזילי בחזרה(צילום: אורן אהרוני)

קובי מרימי בחזרת הגמר (צילום: אורן אהרוני)
קובי מרימי מתכונן לרגע האמת(צילום: אורן אהרוני)

דנה אינטרנשיונל בחזרת הגמר (צילום: אורן אהרוני)
דנה אינטרנשיונל, בהופעה שלפני(צילום: אורן אהרוני)
נטע ברזילי בחזרות הגמר (צילום: אורן אהרוני)
מטוס ונטע, בחזרה(צילום: אורן אהרוני)

אילנית בחזרת הגמר (צילום: אורן אהרוני)
אילנית(צילום: אורן אהרוני)

נדב גדג' בחזרת הגמר (צילום: אורן אהרוני)
נדב גדג'(צילום: אורן אהרוני)
יזהר כהן בהופעה בסנטר (צילום: מוטי קמחי)
יזהר כהן בהופעה בדיזנגוף סנטר(צילום: מוטי קמחי)

אירועי האירוויזיון יום ו' ()

 

חצי הגמר השני, שנערך אמש וששיאו היה הביצוע המרגש של להקת שלוה, הניב 24.5% רייטינג לכאן תאגיד השידור הציבורי. בתום התחרות הוכרזו עשר המדינות שעלו לגמר האירוויזיון: צפון מקדוניה, הולנד, אלבניה, שבדיה, רוסיה, אזרבייג'ן, דנמרק, נורבגיה, שוויץ ומלטה.

 

לאחר ההכרזה על העולות, פורסם סדר השירים בגמר. כפי שהיה ידוע, נציג ישראל קובי מרימי יהיה המבצע ה-14. זו הרשימה המלאה. 1. מלטה. 2. אלבניה. 3. צ'כיה. 4. גרמניה. 5. רוסיה. 6. דנמרק. 7. סן מרינו. 8. צפון מקדוניה. 9. שבדיה. 10. סלובניה. 11. קפריסין. 12. הולנד. 13. יוון. 14. ישראל. 15. נורבגיה. 16. בריטניה. 17. איסלנד. 18. אסטוניה. 19. בלרוס. 20. אזרבייג'ן. 21. צרפת. 22. איטליה. 23. סרביה. 24. שווייץ. 25. אוסטרליה. 26. ספרד.

 


להקת שלוה חצי גמר שני מתחם אקספו תל אביב אירוויזיון 2019 (צילום: רויטרס)
להקת שלוה. השיא של חצי הגמר(צילום: רויטרס)

חצי גמר אירוויזיון שני  (צילום: AFP)
דאנקן לורנס ההולנדי. הפייבוריט(צילום: AFP)

חצי גמר אירוויזיון שני  (צילום: AP)
הנציג האזרבייג'ני. יפתיע?(צילום: AP)

חצי גמר ראשון אירוויזיון אקספו תל אביב (צילום: AFP)
האוסטרלית בת"א. מספר 2 אצל המהמרים(צילום: AFP)

מזג האוויר השרבי הוביל את רבים מהתיירים לבחור בחוף הים כמקום לבלות בו את השעות שבין ההופעות. טליה וגבי מאוסטרליה איחלו בהצלחה לנציגת מדינתן קייט מילר היידקה, המדורגת במקום השני באתרי ההימורים: "אנחנו אוהבות אותך. אנחנו תומכות מהיום הראשון".

 

ריק מהולנד מאמין בנציג הכתום דאנקן לורנס, שבו מאמינים גם אתרי ההימורים. "אנחנו יודעים שהוא הפייבוריט, אבל אנחנו גם יודעים שזה האירוויזיון – הכול יכול להיות", אמר התייר ההולנדי בתל אביב, לפני חצי הגמר השני - שממנו עלה לורנס לגמר. גם אלי מארה"ב שם את הכסף על ההולנדי, שלפי המהמרים יש לו סיכוי של 42% להביא את הגביע למדינתו: "השיר ההולנדי מדהים, הוא מועמד מוביל. גם אזרבייג'ן, שעכשיו מטפס באתרי ההימורים. ראיתי את החזרה, זה היה מדהים".


פורסם לראשונה 17/05/2019 13:54

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: אורן אהרוני
רביעיית המנחים בחזרה
צילום: אורן אהרוני
מומלצים