שתף קטע נבחר

סכין וקצף גילוח באמצע הלילה: הדרישות של שרה נתניהו ממילצ'ן

הדס קליין, העוזרת האישית של המיליארדר ארנון מילצ'ן, פירטה את רשימת הדרישות שקיבלה משרה נתניהו, בהם הנחה בשיפוץ הבריכה, מעילי "קולומביה" לכבוד יום הנישואים והחלפת שפית שבישלה "חריף מדי". רה"מ: "שקרים"

 

ארנון מילצ'ן ובני הזוג נתניהו (צילום: AFP, EPA) (צילום: AFP, EPA)
ארנון מילצ'ן ובני הזוג נתניהו(צילום: AFP, EPA)

רעייתו של ראש הממשלה בנימין נתניהו, שרה נתניהו, דרשה מאנשיו של המיליארדר האוסטרלי ג'יימס פאקר באישון ליל להסיע למעון הרשמי בירושלים סכין וקצף לגילוח לכבוד הלווייתו של הנשיא לשעבר שמעון פרס. כך עלה מעדותה של הדס קליין, העוזרת האישית של ארנון מילצ'ן שנחקרה בפרשת המתנות (תיק 1000), שפורסמה אמש (ו') בחברת החדשות.

 

לפי עדותה, מילצ'ן הכיר את פאקר לנתניהו בקיץ 2013 - ולדבריה המיליארדר "הוקסם מראש הממשלה". קליין העידה כי פאקר רכש את הווילה הצמודה לבית משפחת נתניהו בקיסריה, ורה"מ עסק באופן אישי ברכישה יחד עם מתווך חרדי שהכיר. "משפחת נתניהו דרשה מעבר חופשי בין הווילות", אמרה קליין בעדות, אך לדבריה בשל התנגדות השב"כ נתניהו קיבל מפאקר את המפתח לביתו. בכתב החשדות שהוגש לנתניהו עלה כי בהיעדרו של פאקר, בני המשפחה היו לוקחים לעצמם פריטים שהיו בביתו. 

ג'יימס פאקר (צילום: EPA) (צילום: EPA)
ג'יימס פאקר(צילום: EPA)

עוד דווח כי בערב יום הזיכרון לחללי מערכות ישראל ב-2016, רעיית רה"מ צלצלה לקליין והביעה בפניה את פליאתה לסירובו של מילצ'ן לממן את שיפוץ הבריכה בבית המשפחה. "אנחנו מאוכזבים מכם. החשב אישר 70 אלף שקל", אמרה נתניהו לקליין. "אנחנו רוצים את הקבלן של מילצ'ן ופאקר. הוא מוכן לעשות מחיר עלות של 120 אלף שקל".

 

לפי העדות, נתניהו אמרה לקליין כי היא מצפה להנחה, או להשלמת הסכום מצד פאקר ומילצ'ן: "ביבי עושה כל כך הרבה למען האזרחים, אז הקבלן יכול לוותר על 50 אלף". קליין שאלה את נתניהו מדוע ראש הממשלה מעדיף לשחות בבריכה של פאקר ולא שלו, ונענתה: "שלנו לא מחוממת, וזה נורא יקר לחמם". נתניהו אף העירה לקליין כי השפית שהועסקה אצל מילצ'ן ממוצא מזרחי ומבשלת אוכל חריף. "אנחנו מבקשים שתעשה אוכל יותר אירופי", אמרה נתניהו. 

 

כמה חודשים לאחר מכן, ערב לווייתו של נשיא המדינה לשעבר שמעון פרס, התקשרה נתניהו בשעה 01:00 בלילה לקליין - ודרשה שבזה הרגע יסיעו לראש הממשלה קצף וסכין גילוח מקיסריה. את בקשתה הסבירה בכך ש"ביבי אוהב את הקצף והסכינים של פאקר", על אף שהשתמש במוצרים נפוצים של חברת ג'ילט. "יש כאלה בכל סופרמרקט בירושלים", ענתה לה קליין, אך נתניהו אמרה כי "זה נורא יקר. אתם רוצים שראש הממשלה יופיע לא מגולח ללוויה? בגללכם הוא יופיע לא מגולח ללוויה". בשעת בוקר מוקדמת יצא נהגו של מילצ'ן מקיסריה לירושלים - כשבמכוניתו קצף וסכין גילוח.

העוזרת האישית של מילצ'ן, הדס קליין (צילום: פייסבוק) (צילום: פייסבוק)
העוזרת האישית של מילצ'ן, הדס קליין(צילום: פייסבוק)

בעדותה הוסיפה קליין כי רעיית רה"מ דרשה מאיש העסקים לרכוש עבורו מעיל של המותג "קולומביה" עבור יום הנישואים. "מעיל קולומביה הולם את ביבי. תקנו לו כזה ליום הנישואין", אמרה והוסיפה כי גם לה דרוש מעיל. "ומה איתי? גם לי אין מעיל. אנחנו נוסעים לצפון לחגוג יום נישואין ונורא קר שם. אתם רוצים שלא נחגוג יום נישואין?", שאלה - וקיבלה מעיל גם כן.

 

עוד דווח כי במהלך הקיץ, המיליארדר פאקר הזמין את בנו הבכור של נתניהו, יאיר, להצטרף להפלגה מאיביזה על היאכטה שבבעלותו. "הסברנו לביבי שלא כדאי שיפליג מסיבות שונות", אמרה קליין וציינה כי נתניהו קבע שבנו לא יצטרף. "למחרת שרה התקשרה ואמרה 'הבן שלי יפליג לאן שהוא רוצה'". קליין הזכירה שראש הממשלה החליט שבנו לא יצטרף להפלגה, אך נתניהו קבעה: "הבן שלי יפליג. שיזמינו עוד יאכטה". בקשתה של נתניהו נענתה, ויאיר הצטרף עם מאבטחיו הממומנים על-ידי הציבור.

 

"יום אחד, לאחר כל הדברים הללו", אמרה קליין, "שרה התקשרה והתפרצה: 'אני עובדת שליש משרה, לא מאשרים לי יותר משליש משרה, בגללך יפטרו אותי'". לפי קליין, ראש הממשלה שוחח עמה באופן אישי ואמר לה: "שרה אישה מופלאה. שוחטים אותה. תעשי כל מה שהיא מבקשת. תפסיקי להיות בצד של התקשורת, תפסיקי להיות שמאלנית".

 

 

 

בהמשך דווח כי לפני כשנתיים מצבו הבריאותי של פאקר התדרדר והוא הוכנס לבידוד. באותה התקופה שמו עלה בכלי התקשורת שהתעניינו ביחסיו עם משפחת נתניהו, ולפי עדותה של קליין, נתניהו עצמו התקשר וביקש את מספר הטלפון של הרופאה שלו. "הוא רצה לכאורה לרחרח מה פאקר מסוגל לומר לתקשורת, או אולי חשוב יותר - לחוקרים", אמרה העוזרת. "הרופאה ההמומה מהפנייה אמרה לנתניהו כי אסור לה למסור פרטים, ואף לא תוכל לאשר שהיא מטפלת בו".

 

לאחר שידור הדברים, יאיר נתניהו תקף את העיתונאי אמנון אברמוביץ' בטוויטר וכתב: "אמנון אברמוביץ', שטן קטן ומלא שנאה ורעל שמשתמש בבבמה של תוכנית הדגל של אל-ג'זירה בעברית (אולפן שישי) בשביל להפיץ את עלילות הדם שלו. ראיתי וכמעט התפוצצתי. אני יודע את האמת! אני יודע שהכל שקרים! הוא מסתתר מאחורי הדלפת חומרי חקירה של חבריו למאפיה בפרקליטות (מזכיר שוב, עבירה פלילית) להיות חסין מתביעה.

 

"וכמעט שכחתי את גיא פלג שמנסה בכל כוחותיו להגיע לרמת הרשע של אמנון", הוסיף נתניהו. "הגיע קרוב אבל עוד לא שם. אמנון, גיא, חברי מועצת הרשע של אולפן שישי. לפני חודש העם אמר מה שהוא חושב עליכם וירק לכם בפרצוף עם 65 מנדטים לגוש הימין ו35 לליכוד!".

 

מטעם ראש הממשלה נמסר בתגובה לדברים כי מדובר ב"כתבה רצופת שקרים מ א' עד ת' שכל מטרתה להמשיך ברצח האופי של משפחת נתניהו. הציבור לא קנה את זה לפני הבחירות ולא קונה את זה כעת.

 

"עם זאת, איננו יכולים לעבור בשתיקה על מבול ההדלפות מתוך החקירות, גם כשהן רצופות שגיאות, דבר שמהווה עבירה שדינה עד שלוש שנות מאסר לכל הדלפה. עד היום הגשנו ליועמ"ש תביעות על למעלה ממאה הדלפות ובכוונתנו להגיש תלונה גם על הדלפה זו, ועל כל הדלפה שתבוא בהמשך. מתי המשטרה תתחיל סוף סוף לחקור אפילו אחד מהפשעים הללו?"


פורסם לראשונה 17/05/2019 22:27

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: AFP, EPA
ארנון מילצ'ן ובני הזוג נתניהו
צילום: AFP, EPA
מומלצים