שתף קטע נבחר

חשד לרצח: נתין זר נדקר למוות בדירה בדרום ת"א

גבר בשנות ה-40 לחייו נדקר בדירה ברחוב נווה שאנן בעיר ומת מפצעיו בבית החולים. גבר נוסף, בשנות ה-60 לחייו, נדקר ונפצע בינוני. שני חשודים נעצרו

זירת הדקירה בנווה שאנן בתל אביב (צילום: גל סלהוב, תיעוד מבצעי מד
זירת האירוע(צילום: גל סלהוב, תיעוד מבצעי מד"א)

נתין זר ממוצא הודי בשנות ה-40 לחייו נדקר הלילה (שבת) בדירה ברחוב נווה שאנן בתל אביב. הוא פונה במצב קשה לבית החולים איכילוב בעיר, שם נקבע מותו. גבר נוסף, בשנות ה-60 לחייו, נדקר אף הוא במקום ומצבו בינוני.

 

כוחות משטרה שהגיעו למקום פתחו בחקירה ועצרו שני חשודים. הערב יובאו לדיון בהארכת מעצרם.

 

ממד"א נמסר כי הדיווח על האירוע במוקד 101 של הארגון התקבל בשעה 02:59. חובשים ופרמדיקים של מד"א הוזעקו לדירה ברחוב, והעניקו לשני הפצועים שאותרו במקום טיפול רפואי. בפצוע האנוש בוצעו פעולות החייאה, והוא פונה יחד עם הפצוע השני, שנמצא בהכרה, לבית החולים איכילוב בעיר.

 

ד"ר רועי בבילא שמתנדב במד"א וחובש רפואת חירום שלמה לוי הגיעו למקום רכובים על אופנועים. "היינו ברחוב סמוך כשקיבלנו את הדיווח ממוקד מד"א על האירוע והגענו תוך כעשרים שניות למקום", סיפרו.

 

הם הוסיפו כי "אזרח סימן לנו את הכניסה לבניין והוביל אותנו לדירה שבתוכה היו שני הפצועים, גבר כבן 40 נפצע באורח קשה והשני, כבן 60 היה במצב בינוני. תוך כדי הטיפול מציל החיים שכלל חבישות ועצירת דימומים מצבו של הפצוע קשה הידרדר והוא פונה לבית החולים תוך כדי פעולות החייאה".


פורסם לראשונה 08/06/2019 04:00

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: גל סלהוב, תיעוד מבצעי מד"א
זירת האירוע
צילום: גל סלהוב, תיעוד מבצעי מד"א
מומלצים