שתף קטע נבחר

יאיר נתניהו בריאיון בארה"ב: "טראמפ כוכב רוק בישראל"

בריאיון ראשון לכלי תקשורת אמריקני, שיבח בנו של ראש הממשלה את נשיא ארה"ב ואת יחסו עם ישראל: "ייזכר לנצח בהיסטוריה היהודית על העברת השגרירות לירושלים וההכרה ברמת הגולן"

 

 

 

"הנשיא דונלד טראמפ הוא החבר הכי טוב של ישראל שהיה אי פעם בבית הלבן": כך אמר הלילה (ג') יאיר נתניהו, בנו של ראש הממשלה בנימין נתניהו, בריאיון לגוף תקשורת ימני-שמרני "בלייז טי.וי" (BlazeTV). הוא שיבח את מדיניות ממשל טראמפ ואת היחסים ההדוקים עם ישראל והעם היהודי, התייחס לסוגיית המהגרים הבלתי חוקיים שמעסיקה את ארצות הברית, וקיים פגישות עם אזרחים ואנשי תקשורת.

 

בריאיון הראשון לכלי תקשורת באנגלית שהעניק לג'ון מילר, כתב הבית הלבן של "בלייז טי.וי", אמר נתניהו הצעיר כי "טראמפ ייזכר לנצח בהיסטוריה היהודית על העברת השגרירות האמריקנית לירושלים וההכרה בריבונות ישראל ברמת הגולן. העם היהודי עדיין זוכר את מלך פרס כורש שהכיר בירושלים לפני 2,500 שנה". 

יאיר נתניהו מתייחס לנשיא ארה
יאיר נתניהו בריאיון בארצות הברית

 

 
 
בנימין נתניהו פגישה עם נשיא ארה
"טראמפ כוכב רוק בישראל". הנשיא ורה"מ נתניהו(צילום: רויטרס)
 

נתניהו גם התייחס לסוגיית המהגרים הבלתי חוקיים בישראל - שמעסיקה רבות את ארצות הברית בימים אלה - והזכיר את בניית גדר הגבול עם מצרים.

 

"בראשית שנות ה-2000 הייתה לנו בעיה בגבול מצרים שהיה למעשה מדבר פתוח, והביא לזרם של מהגרים בלתי חוקיים שחצו מאפריקה", אמר. "הם צעדו מסודן למצרים ישר לגבול עם ישראל והלכו עד לתל אביב. בישראל מתגוררים כשמונה מיליון תושבים בלבד, כך שמאות אלפי מהגרים יכולים להביא להשמדתה. בשנת 2011 בנינו חומה מחוף לחוף, ומאז שהושלמה - ההגירה פסקה לחלוטין".

 

במהלך שהותו בוושינגטון ביקר נתניהו באולפני "פוקז ניוז" שם נפגש עם המגיש טאקר קרלסון. הוא נפגש גם עם קתרינה פירסון - מי שהייתה דוברת קמפיין הבחירות של טראמפ בבחירות 2016 ותהייה דוברת הקמפיין גם בבחירות 2020.

 

עוד נפגש נתניהו עם האנטר פולאק, שאיבד את אחותו באירוע ירי המוני בבית ספר מקומי ומאז הפך לפעיל בנושא. פולאק סיפר כי במהלך פגישתם שיתף נתניהו באסטרטגיות שונות שבהן ישראל משתמשת כדי להגן על בתי ספר.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
יאיר נתניהו בריאיון בארה"ב
מומלצים