שתף קטע נבחר

6 שנות מצוד: נתפסו "בוני וקלייד" של איטליה

"בוני וקלייד של איטליה" נתפסו בתאילנד אחרי שש שנות מנוסה והונאות רבות. סיפורם נחשף אחרי שהבעל פרנצ'סקו התחזה לג'ורג' קלוני כדי להרוויח כסף - מה שהביא את השחקן ההוליוודי להעיד בבית המשפט

גבר איטלקי שהתחזה לשחקן ג'ורג' קלוני כדי למכור בגדים באינטרנט נעצר עם רעייתו בתאילנד, אחרי שש שנים של מנוסה.

 

עוד סיפורים מהעולם בעמוד הפייסבוק של דסק החוץ

  

פרנצ'סקו גלדלי (58) וזוגתו ואנז'ה גופי (45) נעצרו אתמול בביתם בפרברי פטאיה, במהלך מבצע משטרתי משותף של תאילנד ואיטליה. "במהלך החקירה פרנצ'סקו הודה שהוא התחזה לג'ורג' קלוני והקים עסק למכירת בגדים כדי לגרום לאנשים להעביר לו כסף", מסרו הרשויות בתאילנד.

פרנצ'סקו גלדלי התחזה ל ג'ורג' קלוני נמלט מ איטליה נתפס ב תאילנד (צילום: AFP)
פרנצ'סקו גלדלי נעצר בתאילנד(צילום: AFP)
 

הזוג היה מבוקש באיטליה על הונאות רבות. בין השאר מכרו השניים שעוני רולקס מזויפים. לעיתים היו שולחים לקורבנות שלהם שקיקי מלח במקום את השעונים. הפשעים של השניים זיכו אותם בתקשורת האיטלקית בכינוי "בוני וקלייד", על שמם של זוג הפושעים המפורסמים בתקופת השפל הגדול בארה"ב.

פרנצ'סקו גלדלי התחזה ל ג'ורג' קלוני נמלט מ איטליה נתפס ב תאילנד (צילום: AFP)
(צילום: AFP)
 

זוג הפושעים מבוקש על ידי האינטרפול מאז 2013. הם נתפסו אחרי שהמשטרה כיתרה את הבית המפואר שבו גרו, והשתמשה במזל"ט ובמכשירי מעקב אלקטרוניים. הפרשה התחילה אחרי שקלוני העיד בבית משפט במילאנו שהזוג – ואדם נוסף – השתמשו שוב ושוב בשמו כדי לקדם את מותג האופנה שלהם.

 

פטאיה, עיירת הנופש התאילנדית שבה נתפסו "בוני וקלייד", ידועה כמקום שבו מסתתרים גנגסטרים ופושעים מרחבי העולם. "הם נמצאים בתאילנד מאז 2014 ומעולם לא עזבו אותה", אמרה המשטרה, והוסיפה שבית המשפט יעמיד אותם לדין במסגרת חוקי ההגירה הקיימים, לפני פתיחת הליך הסגרתם.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: EPA
קלוני. העיד נגדם בבית המשפט
צילום: EPA
מומלצים