שתף קטע נבחר

בני הזוג שטיילו בעולם נרצחו בכביש נידח בקנדה

תעלומה בקנדה: צעירה אמריקנית ובן זוגה האוסטרלי נורו למוות במערב המדינה, אחרי שרכבם התקלקל בדרך למעיינות חמים. קרוביהם בהלם: "הם נפגשו בטיול והתאהבו, נועדו זה לזו". המשטרה ביקשה את עזרת הציבור

בני הזוג צ'יינה דיס ולוקאס פאולר (צילום: מהפייסבוק של קנדי דיס)
"נועדו זה לזה". צ'יינה דיס ובן זוגה האוסטרלי לוקאס פאולר(צילום: מהפייסבוק של קנדי דיס)

צעירה אמריקנית ובן זוגה האוסטרלי שטיילו בקנדה נרצחו סמוך למוקד תיירותי במחוז קולומביה הבריטית שבמערב המדינה. במשטרה המקומית פתחו בחקירה אך לא איתרו עדיין חשודים, וקראו לעזרת הציבור.

 

עוד סיפורים מהעולם בעמוד הפייסבוק של דסק החוץ

  

לפי הרשויות בקנדה, גופותיהם של צ'יינה נואל דיס בת ה-24 ולוקאס רוברטסון פאולר בן ה-23 נמצאו ביום שני האחרון בכביש נידח, כ-20 קילומטרים מאתר המעיינות החמים בנהר ליארד. ככל הנראה, הם נורו למוות. בזירת הרצח הכפול נמצא גם רכב שברולט מסחרי, ששימש את בני הזוג בטיול שלהם.

 

במשטרה ציינו כי לא איתרו חשודים במעשה, וכי נסיבות הרצח עדיין לא ברורות. החוקרים קראו לאלו ששהו באזור בין יום ראשון לשני בשבוע שעבר לדווח אם הבחינו בדבר מה חשוד. "אנחנו מעוניינים לדבר במיוחד עם כל מי שיש ברכבו מצלמה", הדגישו.

הרכב של בני הזוג שנרצחו בקנדה (צילום: Royal Canadian Mounted Police)
הרכב של בני הזוג שנרצחו(צילום: Royal Canadian Mounted Police)

במשטרה הקנדית שללו אפשרות שרוצח סדרתי מסתובב באזור. "לפי שעה, אין לנו אינדיקציה שמותם קשור לפעילות אחרת באזור או לחקירות קיימות, או שישנה סכנה מוגברת לביטחון הציבור", מסרו.

 

בני הזוג נהגו לטייל רבות בעולם, ולפי אחיה של צ'יינה, בריטיש דיס, הם הכירו במלון בקרואטיה ב-2017, ומאז המשיכו לטייל יחדיו. האח סיפר כי הם תכננו את הטיול בקנדה במשך זמן רב. הוא ציין כי לפני מותם, הרכב שבו נסעו כנראה סבל מתקלה טכנית כלשהי. דיס היא תושבת העיר שרלוט בצפון קרוליינה שבארה"ב, בעוד פאולר עבר לאחרונה מאוסטרליה לקנדה, שם עבד בחווה.

 

"הם היו מאוהבים מאוד", אמר אחיה של הצעירה לעיתון מקומי בצפון קרוליינה, "שרלוט אובזרבר". "הם נפגשו בטיול – וזה מה שהם עשו, טיילו. הוא עבד בקנדה והם תכננו לטייל שם במשך שלושה שבועות". אימה של צ'יינה, שילה דיס, סיפרה לטלוויזיה המקומית בארה"ב כי "היו להם תוכניות לעתיד, הם נועדו זה לזו".

 

 

אביו של פאולר הוא קצין בכיר במשטרת מדינת המחוז ניו סאות' וויילס שבאוסטרליה, ובהודעה שפרסמו בני המשפחה באמצעות המשטרה שם נמסר כי הם עושים את דרכם לקנדה, "כדי להיות עם הבן שלנו ולהביא אותו הביתה".

 

בהודעה נאמר עוד כי "לאבד מישהו כה צעיר וכה נמרץ, שטייל בעולם ופשוט נהנה מהחיים עד הסוף, זה הורס. לדעת שחברתו היפיפייה איבדה גם היא את חייה באירוע האלים, זה יותר מדי אכזרי".

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: מהפייסבוק של קנדי דיס
צ'יינה ולוקאס, בני הזוג שנרצחו בקנדה
צילום: מהפייסבוק של קנדי דיס
מומלצים