שתף קטע נבחר

תיעוד: התחפשו לשוטרים ושדדו 750 ק"ג זהב

שוד נועז בברזיל: שמונה רעולי פנים נכנסו לנמל תעופה בניידות משטרה מזויפות, ונמלטו עם מתכות יקרות בשווי 40 מיליון דולר. המצוד אחר השודדים נמשך

 

 

שמונה גברים חמושים גנבו זהב ומתכות יקרות נוספות בשווי 40 מיליון דולר בשוד מתוחכם בנמל תעופה בברזיל, שבמסגרתו הם התחפשו לשוטרים ונסעו בניידות משטרה מזויפות.

 

עוד סיפורים מהעולם בעמוד הפייסבוק של דסק החוץ

שוד זהב ברזיל נמל תעופה סאו פאולו משטרה (רויטרס)
באיומי נשק: תיעוד השוד במצלמות אבטחה(רויטרס)

שוד זהב ברזיל נמל תעופה סאו פאולו משטרה (AP)
אחת מניידות המשטרה המזויפות ששימשו את השודדים(AP)

החשודים הגיעו שלשום (ה') לנמל התעופה הבינלאומי "גוארוליוס" בסאו פאולו בשני טנדרים שחורים שנצבעו כך שייראו כמו כלי רכב המשמשים את המשטרה הפדרלית של ברזיל. בצילומי מצלמות האבטחה נראים גברים חמושים, לבושים כקציני משטרה ורעולי פנים, מאיימים על עובדי מסוף המטענים בנמל התעופה.

שוד זהב ברזיל נמל תעופה סאו פאולו משטרה (AP)
ככל הנראה השודדים חטפו שני עובדים מנמל התעופה(AP)

שוד זהב ברזיל נמל תעופה סאו פאולו משטרה (AP)
הזהב שנשדד אמור היה להישלח לציריך וניו יורק(AP)
  

המשטרה במדינה מסרה כי השודדים העמיסו על הטנדרים כ-750 קילוגרם של זהב ומתכות יקרות נוספות, שנועדו להישלח לציריך וניו יורק. שווי המתכות שנשדדו מוערך ב-40 מיליון דולר. עוד נמסר כי השודדים נמלטו מהמקום, וככל הנראה חטפו שניים מעובדי הנמל. דוברת נמל התעופה אמרה כי איש לא נפגע במהלך המתקפה, אך לא התייחסה לעניין החטופים.

 

הטנדרים ננטשו מאוחר יותר בשכונת מגורים המרוחקת כ-20 קילומטר מהנמל, והשודדים טרם נתפסו. המשטרה תגברה כוחות באזור, ופתחה בחיפושים אחר המטען הגנוב. הטיסות בנמל התעופה נמשכות כסדרן, למרות השוד.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים