שתף קטע נבחר

צל"ש הרמטכ"ל הוענק לשייטת 13: "פעילויות פורצות דרך"

יחד עם יחידת הקומנדו הימי קיבלו אותות ותעודות הערכה גם שייטת ספינות הטילים ושייטת הצוללות על סדרת פעילויות מבצעיות פורצות דרך

הרמטכ"ל רב-אלוף אביב כוכבי העניק הערב (יום ג') צל"ש ליחידת הקומנדו הימי שייטת 13, אות הערכה לשייטת ספינות הטילים ותעודת הערכה לשייטת הצוללות ולכוחות מסווגים נוספים בחיל הים, על סדרת פעילויות מבצעיות פורצות דרך. בשבוע שעבר החליט כוכבי להעניק את הצל"ש ואת האותות בעקבות "פעילויות מבצעיות ייחודיות ויצירתיות שתרמו משמעותית לביטחון ישראל".

 

 

 

הרמטכ
הענקת אות ההערכה למפקד שייטת ספינות הטילים(צילום: דובר צה"ל)

הצל
הצל"ש שהוענק לשייטת 13(צילום: דובר צה"ל)

הטקס התקיים בבסיס חיפה של חיל הים ובו השתתפו גם מפקד חיל הים אלוף אלי שרביט ומפקד בסיס חיפה, תת-אלוף גיל אגינסקי.

 

מפקד חיל הים אלוף אלי שרביט אמר כי "הסוד הוא בחיבור בין לוחמי שייטת 13 שקיבלו את הציון לשבח לאחר שפעלו בנחישות, בקור רוח, בתחכום, ביצירתיות ובתעוזה לזרוע הארוכה מעל המים - שייטת ספינות הטילים".

 

כוכבי הוסיף כי "בקצה נמצאים לוחמים שמסכנים את נפשם עבור בטחון ישראל ואלה לוחמי ומפקדי שייטת 13. אני מבקש להודות לכם מעומק הלב. אני מאוד מאוד מעריך את מה שאתם עושים אני מאוד מאוד סומך עליכם גיליתם תושייה, גיליתם יוזמה, גיליתם נחישות. גיליתם אומץ רב, מקצוענות ושניהם ביחד הובילו לתרומה ישירה לביטחון עם ישראל ולביטחון מדינת ישראל. צה"ל פועל ויפעל בכל הזירות באזור - באוויר, ביבשה ובים ויעשה הכל לאל ידו לפגוע באויבים שלנו ולשבש את דרך הפעילות שלהם. אני מודה לכם מאוד, אני מעריך אתכם מאוד, אשרי צה"ל, אשרי מדינת ישראל, שיש יכולות כאלה ויש חיל כזה, עלו והצליחו".

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: דובר צה"ל
הענקת הצל"ש למפקד שייטת 13
צילום: דובר צה"ל
מומלצים