שתף קטע נבחר

בן גביר: "בנט ושקד לא מאמינים ברשימה שלהם"

יו"ר עוצמה יהודית תקף באולפן ynet את איילת שקד, שטענה כי הוא "מתבכיין" ואמר: "מי שמחליט שם זה בנט. הם אמרו לי שרק השביעייה הראשונה ריאלית". על יחסו לקהילה הגאה: "אם יהיה לי בן הומו - אחבק ואנשק אותו"

 

 

לאחר שכשלו המגעים לאיחוד עם מפלגת "הימין המאוחד", התברר סופית כי איתמר בן גביר ומפלגתו עוצמה יהודית ירוצו לבד בבחירות הקרובות. היום (ראשון) תקף בן גביר באולפן ynet את הרשימה של איילת שקד: "נפתלי בנט הוא זה שמחליט שם. זה בית יהודי ישן".

 

למרות שבסקרים המפלגה שלו לא עוברת את אחוז החסימה, בן גביר דווקא אופטימי: "רק היום באחד הסקרים קיבלנו 2.8 מנדטים, שזה לא רחוק מאחוז החסימה. להערכתי, נביא 5-4 מנדטים".

 

כל העדכונים על בחירות 2019 במקום אחד - מתחם הבחירות של ynet   

איתמר בן גביר (צילום: אלי סגל)
איתמר בן גביר באולפן ynet(צילום: אלי סגל)

יו"ר הימין המאוחד איילת שקד תקפה היום באולפן ynet את בן גביר ומפלגתו, ואמרה: "שיפסיקו להתבכיין, נתנו להם שני מקומות ריאליים, הם יכלו להשפיע אבל בחרו שלא, משיקולי כבוד". בן גביר לא נותר חייב וטען כי שקד היא לא זו שמקבלת את ההחלטות: "אני מאוד מעריך את איילת שקד. לא הייתי אומר שהיא בובה אבל היא לא מנהלת את הדברים. בכל פעם שניהלתי איתה שיחות היא אמרה לי 'אבל נפתלי', מי שמנהל זה לא רפי פרץ ולא סמוטריץ' ולא איילת - זה נפתלי בנט".  

 

 

הצהרה לתקשורת מפלגת הימין החדש איילת שקד נפתלי בנט  (צילום: יובל חן)
"בנט ושקד לא מאמינים ברשימה"(צילום: יובל חן)

"אם הציעו לנו מקומות ריאליים, אז למה כולם שם אמרו שרק השביעייה הראשונה זה ריאלי?", תקף בן גביר. "הם ניהלו מלחמה כדי שבשביעייה הראשונה יהיו לכל אחד שני נציגים, כדי שחס ושלום לא יקרה מצב שמישהו יקח בשביעייה הראשונה מקום שהוא שלהם. הם לא מאמינים ברשימה הזאת ולא מאמינים שיביאו הפעם יותר משבעה מנדטים". 

 

- גם אתה חושב שהם לא יביאו יותר משבעה מנדטים.

"כן, הם לא מציגים שום דבר. הם דיברו על איחוד גדול ועל הימין מהקצה אל הקצה, יש שם בית יהודי ישן, זו אותה גברת בשינוי אדרת".

 

 

 

- שקד אומרת שזה ימין כלכלי, חילוני ודתי, אידיאולוגי.

"שאף אחד לא יספר לי על חילוני. רק לפני כמה ימים פוצצתי את המו"מ עם מפלגת נועם שברשימה שלהם אין נשים וחילונים, ברשימה שלנו יש גם נשים וגם חילונים. אנחנו מפלגה של כלל ישראל, מהדרום ועד הצפון".

 

בן גביר נשאל על התבטאויות של יו"ר ארגון להב"ה בנצי גופשטיין, חבר מפלגתו, שכינה בעבר את הקהילה הלהט"בית ארגון טרור. "בנצי גופשטיין הוא זה שהולך בארבע לפנות בוקר להציל בנות יהודיות שאני לא רוצה להגיד לך מה עושים להן, בנצי הוא יהודי צדיק, מגיע לו פרס ישראל", אמר בן גביר. "אני חושב שאבא ואמא זה רגיל ולא אבא ואבא, אבל עדיין הקהילה הלהט"בית הם אחים שלי, ואם יהיה לי בן בקהילה הלהט"בית אני אחבק אותו ואנשק אותו".

 

מפלגת עוצמה יהודית (צילום: אבי מועלם)
"מפלגה של כלל עם ישראל". ברוך מרזל, בנצי גופשטיין, מיכאל בן ארי ובן גביר(צילום: אבי מועלם)

- אז איך אתה יכול להיות במפלגה אחת עם בנצי גופשטיין?

"יש לי חדשות בשבילך, לדעתי, גם אם לבנצי גופשטיין יהיה בן בקהילה הלהט"בית הוא יחבק וינשק אותו. אני יודע כמה הוא אוהב את עם ישראל".

 

פעיל הימין התייחס לעובדה שבסלון ביתו תלויה תמונה של הרוצח ברוך גולדשטיין, והשיב אש: "בסלון ביתו של אחמד טיבי יש תמונה של יאסר ערפאת, שאחראי לרצח של אלפי יהודים. לגבי סלון ביתי, אני לא מזדהה עם רצח ערבים. אני לא חושב שזה נכון. שמתי את התמונה לפני 20 שנה בגלל דבר אחר, ד"ר גולדשטיין הציל את החברים שלי והציל כל מיני נשים וילדים בחברון".

 

- מי ייכנס לכנסת ברשימה שלך?

"אני, ד"ר אדוה ביטון, אישה מירוחם, חברתית, שהתינוקת שלה אדל נרצחה בפיגוע וברוך מרזל שמחלק אלפי מנות אוכל לחיילים בחברון".

 

- ולא הסכים ללחוץ את ידו של שופט העליון סלים ג'ובראן.

"נכון, כי הוא אמר שהוא צריך לשיר את 'התקווה'. שופטים בעליון, גם מהמגזר הערבי, צריכים לשיר את התקווה ולהיות נאמנים לעם ישראל. אין לנו שנאה לערבים כערבים, יש לנו אהבת ישראל ויש לנו רצון שמי שנמצא כאן יהיה נאמן".

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: אלי סגל
איתמר בן גביר באולפן ynet
צילום: אלי סגל
מומלצים