שתף קטע נבחר

המשטרה עצרה חשודה בהשחתת רכבי יוקרה בתל אביב

תושבת העיר, בת 45, נעצרה בחשד שניקבה צמיגים של רכבי יוקרה, בהם גם של איש יחסי הציבור רני רהב. בתיקה נמצאו כלים שככל הנראה שימשו אותה. חקירתה העלתה כי היא פיתחה שנאה לרכבי יוקרה ולרכבי רנו

 

ניקוב צמיגים עשרות כלי רכב רני רהב תל אביב (צילום: דוברות המשטרה)
הכלים שנמצאו בתיקה של החשודה(צילום: דוברות המשטרה)

המשטרה עצרה אתמול (שלישי) בת 45 מתל אביב בחשד לניקוב צמיגים של רכבי יוקרה שונים בעיר, בהם גם של איש יחסי הציבור רני רהב. החוקרים הצליחו להגיע לזהותה של החשודה באמצעות מצלמות האבטחה בבית המשפט ובמגדל המוזיאון בתל אביב, שבסמוך אליהם הושחת הרכב של רהב.

 

במקביל לאיסוף המצלמות, נאספו כל תיקי השחתת כלי הרכב מהתקופה האחרונה, וכאשר היא נעצרה התברר כי היא קשורה אליהם. מהחקירה עלה כי האישה פיתחה "שנאה" לא ברורה לרכבי יוקרה ולרכבים מסוג רנו, וכשנתקלה בהם ניקבה את צמיגיהם.

 

מהמשטרה נמסר כי בתיקה של החשודה נמצאו כלים ששימשו אותה, לפי החשד, לניקוב הצמיגים. בית משפט השלום בתל אביב האריך היום את מעצרה ביממה.

 

רני רהב אמר בתגובה לפענוח המהיר: "אני מודה מליבי למשטרת ישראל על ביצוע מהיר במציאת החשודה במעשה ונדליזם ברכבי. הובהר לי שכמוני נפגעו עוד עשרות רכבים בתל אביב באותו האופן. היה לי ברור שזה לא משהו אישי נגדי ואני שמח שכפי שסמכתי תמיד על משטרת ישראל, גם הפעם הם מוכיחים שהם הטובים ביותר".

 

ביום שני האחרון נוקבו ארבעת צמיגי רכב הקדילק של רהב ברחוב ברקוביץ' בתל אביב, סמוך למשרד יחסי הציבור שבבעלותו. רהב ציין בעקבות האירוע כי הוא "סומך על המשטרה שתבצע את עבודתה", והוסיף: "אין לי מושג מי יכול לעשות את זה".

 

האירוע התרחש ברחוב ראשי, מול בית המשפט. רהב שהה באותו זמן במשרדו ולא ידע על שהתרחש עד שאחד מעובדיו גילה זאת. רהב עצמו היה בהלם מהמעשה, משום שלא קיבל איומים קודם לכן.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: דוברות המשטרה
הכלים שנמצאו אצל החשודה
צילום: דוברות המשטרה
מומלצים