שתף קטע נבחר

בשפת הסימנים: גנבה את ההצגה מ"הראפר המהיר בעולם"

העולם מאוהב באמבר גלוויי גלגו, שבסרטון מהופעת הראפר טוויסטה נראית מדביקה את הקצב שלו ולא מפספסת אף מילה: "היא ה-MVP האמיתית"

 

אמבר גלוויי גלגו, מתרגמת לשפת הסימנים האמריקנית מטקסס, הפכה בימים האחרונים לכוכבת רשת הזוכה לפרסום עולמי בעקבות הופעה בלתי נשכחת שסיפקה לצד הראפר טוויסה, שהוכתר בעבר ל"ראפר המהיר בעולם".

 

עוד סיפורים מהעולם בעמוד הפייסבוק של דסק החוץ

 

טוויסטה זכה לתואר ב-1992 אחרי שהפיק 598 הברות ב-55 שניות. בהופעה ביום שבת בשרלוט, צפון קרוליינה, צירף אליו את אמבר, וגולשים נדהמו לראות אותה בסרטון מההופעה מצליחה להדביק את הקצב ולהביע במדויק כל מילה שהוציא מפיו.

 ארה
בגינס מחכים שתגיש מועמדות. אמבר בהופעה עם טוויסטה

הסרטון בכיכובה זכה לאלפי שיתופים, וגולשים הרעיפו עליה שבחים: "היא לא מפספסת אף מילה!", נדהמו. הראפר עצמו החמיא לה בציוץ שפרסם: "היא ה-MVP האמיתית". הוא הוסיף את ההשטאג #מלכתשפתהסימנים.

 ארה
הופיעה עם אמינם וסנופ דוג. אמבר גלווי גלגו (מתוך הרצאת "טד" ביוטיוב)

אמבר גלוויי גלגו, בת 42, נחשבת לכוכבת בקהילת הדוברים של שפת הסימנים. בעבר הופיעה עם אמינם, סנופ דוג, קנדריק לאמאר ואייסאפס רוקי.

 

גם אנשי ספר השיאים של גינס לא התעלמו מההצגה שלה בשבת, ובציוץ שפרסמו בטוויטר הם כתבו: "וואו, אמבר גלוויי גלגו היא חתיכת מתרגמת מהירה! האמת היא שיש לנו קטגוריה לתרגום המהיר ביותר של שפת הסימנים האמריקנית – ובהחלט נשמח שתגיש מועמדות!".

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים