שתף קטע נבחר

גבר נהרג ונערה נפצעה בהתרסקות מצנח רחיפה על צוק בשרון

לוחמי 669 שהוקפצו למקום חילצו את השניים. רופא נאלץ לקבוע את מותו של מדריך מצנחי רחיפה בן 73. נערה בת 15 שנפצעה בינוני הובהלה לבית חולים

 

שני צנחנים התרסקות מצנח התרסק צוק ארסוף  (צילום: שאול גולן)
הרוג ופצועה בהתרסקות מצנח רחיפה(צילום: שאול גולן)

מדריך מצנחי רחיפה בן 73 נהרג ותיירת בת 15 נפצעה בינוני בצהריים (רביעי) בהתרסקות מצנח רחיפה על צוק ליד היישוב ארסוף שבשרון. צוות 669 סייע לצוותי מכבי האש ומד"א. רופא קבע את מותו בשטח. ממד"א נמסר כי הנערה נפצעה בינוני.

  


שני צנחנים התרסקות מצנח התרסק צוק ארסוף  (צילום: שאול גולן)
(צילום: שאול גולן)

שני צנחנים התרסקות מצנח התרסק צוק ארסוף  (צילום: שאול גולן)
צוות 669 הוזנק במסוק(צילום: שאול גולן)

שני צנחנים התרסקות מצנח התרסק צוק ארסוף  (צילום: תיעוד מבצעי מד
שני צנחנים התרסקות מצנח התרסק צוק ארסוף (צילום: תיעוד מבצעי מד"א)

 

פרמדיק מד"א רפי שבע סיפר כי "גבר בן 73 ונערה כבת 15 התרסקו על צלע צוק עם מצנח רחיפה. כשהגענו למקום ברכבי ארבע על ארבע לא הייתה גישה לפצועים עצמם - אך הנערה שתקשרה אמרה להם שהפצוע שלידה לא מגיב.

 

"קשרנו את המצנח בחבלים לכלי הרכב על מנת שהפצועים לא יפלו לחוף. יחד עם לוחמי 669 וכוחות הכיבוי שהגיעו למקום חילצנו את הפצועים לראש הצוק. הנערה שחולצה ראשונה הועלתה למסוק צה"ל שפינה אותה לבית החולים. הגבר היה מחוסר הכרה, ללא דופק וללא נשימה ולאחר בדיקות רפואיות רופא קבע את מותו".

 

רב רשף עמוס סילם, מפקד משמרת כבאות והצלה נתניה, סיפר: "בהגיענו למקום זיהינו גבר ונערה עם מצנח רחיפה שהתרסקו על הצוק בחוף ארסוף. מיד בנינו מערכת חילוץ באמצעות חבלים ולוחם היחידה גלש למקום שבו הייתה הנערה וייצב אותה באמצעות רתמה בכדי למנוע את נפילתה. במקביל ניתק אותה מהמצנח. לאחר חילוץ הנערה לוחם האש בשיתוף לוחמי 669 חילצו את הגבר שמותו נקבע במקום".

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: שאול גולן
זירת ההתרסקות
צילום: שאול גולן
מומלצים