שתף קטע נבחר

תהל נהרגה בדרך הביתה, האחיות עדיין נאבקות על חייהן

תהל מעול, שהייתה אמורה לחגוג בעוד פחות משבועיים את יום הולדתה ה-17, נהרגה בהתנגשות הרכב של אחותה בעץ - ואחיותיה עדיין מאושפזות בטיפול נמרץ בבתי החולים ברזילי וסורוקה. המשטרה בודקת אם בן הזוג של האחות הגדולה, שנהג ברכב, שתה אלכוהול

 

תהל מעול ז
תהל מעול

תהל מעול, שהייתה אמורה לחגוג ב-9 בספטמבר את יום הולדתה ה-17, היא הנערה שנהרגה הלילה (חמישי) בתאונת הדרכים ברחוב התחייה באשקלון. מעול הייתה בדרכה מאולם אירועים עם אחותה הקטנה, אחותה הגדולה ובן זוגה שנפצעו בתאונה באורח קשה.

 

תהל, שהייתה אמורה להתחיל ביום ראשון את לימודיה בכיתה י"ב במקיף ד', תובא למנוחות בשעה 17:30 בבית העלמין גבעת ציון בעיר.

תהל מעול  ירין מעול אדל מעול  ()
תהל והאחיות ירין (למעלה) ואדל

צעירה נהרגה בתאונה באשקלון (צילום: דוברות המשטרה)
זירת התאונה באשקלון, הלילה(צילום: דוברות המשטרה)

זירת התאונה באשקלון (צילום: רועי עידן )
(צילום: רועי עידן )

צעירה נהרגה באשקלון (צילום: תיעוד מבצעי מד
(צילום: תיעוד מבצעי מד"א)

ליאב וקנין, חברתה של תהל, אמרה: "היא הייתה ילדה מדהימה ומאוד מצחיקה, בכל מקום הייתם רואים ומרגישים אותה. היא הייתה מלאה חום ואהבה, אף פעם לא הייתה מראה את הנקודות הרגישות שלה ואת העצב שלה, זה לא נתפש".

 

על הקשר בין שלוש האחיות סיפרה וקנין כי "הן היו מאוד קרובות. לפעמים קצת רבות, ואז מסתדרות. הן אהבו להסתובב יחד, וזה מה שקרה. לפני כמה ימים דיברתי עם תהל בפעם האחרונה".

 

החברה של המנוחה הוסיפה כי הוחלט לבטל את מסיבת החזרה ללימודים שתוכננה להיערך במוצאי שבת. "אתמול היא עוד קנתה ציוד לבית הספר, אי אפשר להתחיל את השנה בלעדיה. תהל תהיה מאוד חסרה לי, אני מאוד אוהבת אותה ומי שקרוב אליי יודע מה היא בשבילי ואיזה מקום ענק יש לה אצלי ואצל המשפחה שלי".

 

 

 

חקירת המשטרה העלתה כי בן זוגה של ירין (19) - אחותה הגדולה של המנוחה - ביקש ממנה לאסוף אותו מבילוי באולם אירועים מחוץ לעיר. עוד עלה כי עם הגעת ירין עם שתי אחיותיה, תהל שנהרגה ואחות נוספת אדל (14), החליט ככל הנראה בן זוגה של ירין לנהוג בעצמו ברכב.

 

מעט לאחר השעה 3:00, נהג הרכב ככל הנראה איבד שליטה כתוצאה מנסיעה במהירות מופרזת - והתנגש בעץ דקל על אי-תנועה. התאונה אירעה בכביש שבו מותר לנסוע עד 50 קמ"ש.

 

המשטרה לקחה מהצעיר דגימת דם על מנת לבדוק אם נהג תחת השפעת אלכוהול.

 

אחת מהאחיות שנפצעו בתאונה פונתה לבית החולים סורוקה בבאר שבע, ואחות נוספת ובן זוגה של הבכורה פונו לבית החולים ברזילי באשקלון.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים