שתף קטע נבחר

בעלת צהרון שכחה בת 4 בהסעה, מצבה בינוני

צוות הגן הפרטי אמר לאם הילדה, שהגיעה לאסוף אותה בצהריים, כי בתה כלל לא הגיעה היום. האם התעקשה - והילדה נמצאה ברכבה של בעלת הצהרון אחרי ששהתה שם כשעתיים

 

 

ילדה בת 4 נשכחה בצהריים (שלישי) במשך שעתיים ברכב פרטי שאסף אותה מגן הילדים לצהרון בנתניה. מצבה הוגדר בינוני, ובעלת הצהרון, שהסיעה אותה, עוכבה לחקירה. 

 

ילדה בת 4 נשכחה ברחוב הרימון בנתניה (צילום: רענן בן צור)
מחוץ לצהרון של הילדה(צילום: רענן בן צור)

אם הילדה הגיעה בשעה 16:00 לצהרון הפרטי כדי לאסוף אותה, אך כשנכנסה למקום נאמר לה כי הילדה לא הגיעה באותו היום. האם התעקשה שבתה כן הגיעה לגן, ולפי ההסכם עם בעלת הצהרון - היו צריכים לאסוף אותה.

 

בעקבות התעקשותה של האם החליט צוות הגן לבדוק את הרכב הפרטי שמסיע את הילדים מהגנים - ושם נמצאה הילדה כשהיא חמה ומזיעה. האם ועובדי הגן הפרטי הכניסו אותה במהירות למבנה הצהרון, וצוות מד"א שהגיע למקום פינה את הילדה במצב בינוני אך יציב לבית החולים לניאדו בעיר.

 

הפרמדיקים רפי שבע ונטלי בנט ממד"א אמרו כי "ראינו את הילדה מחוץ לרכב כשהיא מזיעה וחמה למגע. סיפרו לנו שהיא הייתה נעולה ברכב ההסעות כשעתיים ואותרה על-ידי בן משפחה. העלנו אותה לניידת טיפול נמרץ ופינינו אותה לבית החולים כשמצבה בינוני, תוך כדי טיפול רפואי שכלל קירור ומתן נוזלים". 

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: רענן בן צור
מחוץ לצהרון בנתניה
צילום: רענן בן צור
מומלצים