שתף קטע נבחר

תיעוד: נהג אוטובוס בת"א מסמס תוך כדי נהיגה

נהג בקו 12 של מטרופולין בתל אביב תועד מסמס תוך כדי נהיגה במשך דקות ארוכות. נערה שהייתה על האוטובוס: "חששתי להעיר לו כי פחדתי שהוא יתחיל לצעוק". מטרופולין: "רואים את העניין בחומרה". צפו בתיעוד מהאוטובוס

 

 

אירוע בטיחות חמור נרשם היום (ה') אחר הצהריים בנסיעה של קו 12 של חברת מטרופולין בתל אביב. במשך יותר מעשר דקות נהג האוטובוס סימס תוך כדי נהיגה. צפו בתיעוד מהאוטובוס.

 

בסרטונים שהגיעו ל-ynet נראה הנהג מסמס בזמן הנהיגה, כשהטלפון הנייד נמצא על רגלו. לטענת הנוסעת שצילמה את הסרטונים, הנהג סימס במשך יותר מעשר דקות כשעל האוטובוס נמצאים שני בני נוער שפחדו להתעמת איתו. רק כששלושה בוגרים עלו לאוטובוס הפסיק הנהג לסמס.

 

"גם בפקק וגם כשנסענו הוא לא היה עם הידיים על ההגה", שחזרה הנערה. "הוא הסתכל עלינו, הנוסעים, כמה פעמים וראה שאני רואה אבל לא הפסיק. פחדתי להגיד משהו כי חששתי שהוא יתחיל לצעוק, אז חיכיתי שיעלו נוסעים מבוגרים יותר. חשבתי שאולי הם יעירו לו, אבל למזלנו הוא הפסיק לסמס כשהם עלו".

נהג אוטובוס של חברת מטרופולין מסמס בזמן הנהיגה ()
הנהג מוריד את הראש ומסמס

ש', אמה של הנערה, סיפרה: "כבר כשהיא עלתה לאוטובוס הוא היה עסוק בפלאפון וסימס. היא כתבה לי ושלחה לי סרטון. אמרתי לה לגשת אליו ולבקש ממנו להפסיק, אבל היא חששה".

 

מנתוני הרשות הלאומית לבטיחות בדרכים (הרלב"ד) עולה כי רק בשנה הנוכחית אירוע 17 תאונות דרכים קטלניות במעורבות אוטובוסים, שבהם נהרגו 18 בני אדם.

 

בחברת מטרופולין הגיבו בחריפות למקרה והבהירו כי הוא ייחקר. "אנו רואים את העניין בחומרה רבה. בטיחות הינה דבר שמעל הכל מבחינתנו ואנחנו לא מתפשרים בנושא. המקרה ייבדק לעומקו של עניין ונדאג לטפל בנושא באופן מחמיר מול הנהג".

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים