שתף קטע נבחר

שני פועלים נהרגו בחיפה ובאום אל פחם

שני אסונות ביום: פועל כבן 50 נהרג מפגיעת מנוף שהותקן על משאית בשדרות ההסתדרות בחיפה. שעות לאחר מכן, פועל בן 63 נהרג בנפילה מגובה בבית שבו נעשות עבודות בנייה באום אל פחם

 

תאונה תאונת עבודה פועל כ בן 50 נהרג מת משאית ב חיפה  (צילום:  איחוד הצלה)
זירת תאונת העבודה בחיפה(צילום: איחוד הצלה)

פועל כבן 50 נהרג בצהריים (ראשון) לאחר שככל הנראה נפגע ממנוף שהותקן על משאית בשדרות ההסתדרות בחיפה. שעות לאחר מכן, פועל בן 63 נהרג בנפילה מגובה בבית הנמצא בשלבי בנייה באום אל פחם. בשני המקרים, מות העובדים נקבע במקום. המשטרה פתחה בחקירה וגורמי משרד העבודה עודכנו בפרטים.

 

על תאונת העבודה בחיפה סיפר החובש איתי מזור כי "כשהגענו למקום ראיתי בשביל הגישה סמוך למפעל גבר כבן 50 ששוכב כשהוא מחוסר הכרה ועם חבלת ראש קשה. תוך כדי הבדיקות הרפואיות סיפרו לי שהוא נפצע בזמן עבודתו. הוא היה ללא סימני חיים, ולפרמדיקים של מד"א לא נותר אלא לקבוע את מותו".

 

זירת התאונה (צילום: משטרת ישראל)
(צילום: משטרת ישראל)
 

תאונה תאונת עבודה פועל כ בן 50 נהרג מת משאית ב חיפה  (צילום: דוברות מד
(צילום: דוברות מד"א)
 

אהרון יהודה הורוויץ וישי שחר, חובשים באיחוד הצלה, סיפרו: "מדובר במנופאי שנמחץ למוות כתוצאה ממכונה שנפלה עליו. למרבה הצער נקבע מותו בזירת האירוע עקב אופי הפציעות הקשות שמהן סבל".

 

המשטרה הוזעקה למקום ופתחה בחקירה בשיתוף עם משרד העבודה. מאז תחילת השנה נהרגו 64בני אדם בתאונות עבודה.

 

ד"ר הדס תגרי, מנהלת "הקבוצה למאבק בתאונות בניין ותעשייה", מסרה כי "בשבועיים שחלפו נהרגו 5 עובדים בתאונות עבודה, דבר המעיד על כך שבניגוד לתפיסה המקובלת, מצב בטיחות העובדים מעורער לא רק באתרי הבנייה אלא גם במפעלים, ובענפי השירותים והמסחר. עם חלוף קיפאון הבחירות נדרשת העלאת הילוך של פיקוח, חקירה וענישה". 


פורסם לראשונה 15/09/2019 15:12

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום:  איחוד הצלה
זירת תאונת העבודה בחיפה
צילום: איחוד הצלה
מומלצים